Bez naslova!!

Dragi moji da podelim malo radosti i sa vama. Vaš drugar sa ovog virtuelnog sveta Marko Burazor (Buki) je danas uspešno završio svoje postdiplomske studije iz ekonomije i odbranio Master temu (Magistarsku sve jedno). Pa da odslušamo neku pesmu da malo proslavimo malo🙂 Evo nekog moj izbora koji mi sad odgovara🙂 i koji trenutno slusam znam da je haotican ali to sam ja🙂

Uzdravlje!!!

Marko Burazor

Buki blog

,

  1. #1 od strane sarah oktobar 3, 2011 - 9:56 pm

    Bravo!!!! Cestitam Maki!! Odlicna vest !!!
    Ziveli uz super muziku!!!! 😀 😀 😀

    • #2 od strane sarah oktobar 3, 2011 - 9:59 pm

      Slusam tvoj izbor….😀

    • #3 od strane Marko - Buki blog oktobar 4, 2011 - 8:02 am

      Hvala komsija :))) Juce sam tolko bio iscrpljen da sam prvi put lego pre ponoci posle x godina🙂

  2. #4 od strane Sandra oktobar 3, 2011 - 10:15 pm

    Čestitamo!🙂 Svaka čast!

    • #5 od strane Marko - Buki blog oktobar 4, 2011 - 8:03 am

      Hvalaaaa:)

  3. #6 od strane srebrnastopaperje oktobar 3, 2011 - 10:40 pm

    Čestitam Marko!!!
    Uzdravlje diploma.
    Slušam muzički izbor.

    • #7 od strane Marko - Buki blog oktobar 4, 2011 - 8:03 am

      Hvala Jelena:))))))))))))))))))))))))))

  4. #8 od strane Labilna oktobar 3, 2011 - 10:59 pm

    Weeeiiiiiiii Bravoooooooo

    • #9 od strane Marko - Buki blog oktobar 4, 2011 - 8:04 am

      Hvalaaa .BRAAAAAAAAAAAAAAAAvooo tebi za pesmu :)))))))))))))) Eto tu sam zaboravio da pustim sebi sinoc:)

  5. #10 od strane Nenad77 oktobar 4, 2011 - 7:18 am

    Gospodine Marko Burazor- ma šta i ja gospodnjam:mrgreen: MARELJA ČESTITAAAAM SVAKA ČAST MAJSTOREEEEEE!

    • #11 od strane Marko - Buki blog oktobar 4, 2011 - 8:06 am

      Hvallllaaaaaaaaaa Nenade :))))))))))))))))))))))))))))) Sinoc sam bio u malo delirijumu…sad dolazim na svoje🙂 hvala za pesmu:)

  6. #12 od strane dudaelixir oktobar 4, 2011 - 9:40 am

    *Maki, dragi prijatelju, svaka ti čast, čeeeeeeeestitaaaaaaam ti i ljubim te tri puta: cmok, cmok, cmok. Koja je to sreća i olakšanje! Divota jedna. Želim ti da pronadješ posao koji će te zadovoljiti u potpunosti!
    Živeoooooooo i srećnooooooo!😀😀😀

    • #13 od strane Marko - Buki blog oktobar 4, 2011 - 10:11 am

      Hvala ti Dudo🙂 bas si divna🙂 Vala isao sam duzim putem (drzavni ekonomski) ali se isplatilo🙂

  7. #14 od strane Siniša oktobar 4, 2011 - 12:18 pm

    Čestitke, ali moraš sad malo doraditi svoj muzički ukus da ti se ne događaju ovakve stvari izvjesni MVP🙂.

    • #15 od strane Marko - Buki blog oktobar 4, 2011 - 3:54 pm

      Ma moj ti je muzicki ukus haos🙂 kao i mvp za koji sam skoro cuo🙂

  8. #16 od strane cakulanje oktobar 5, 2011 - 7:00 pm

    Čestitam, Marko! Bravo!!🙂

    • #17 od strane Marko - Buki blog oktobar 6, 2011 - 9:20 am

      Hvala Ivana !!!🙂

  9. #18 od strane Internet i Marketing oktobar 6, 2011 - 6:43 am

    Iskrene čestitke i nek’ je sa srećom. Nadam se da si zalio diplomu!🙂

    • #19 od strane Marko - Buki blog oktobar 6, 2011 - 9:21 am

      Hvala🙂 Nego sta nego sam zalio🙂 hehe zbog toga sam i ulagao trud🙂

  10. #20 od strane shunjalica oktobar 16, 2011 - 9:07 am

    malo kasnim, ali diploma nigde nije pobegla u međuvremenu (bar se nadam).. u zdravlju i sreći da te služi!🙂

    p.s. od muzike uzmi samo početni deo refrena ili koliko ti već drago..🙂

    • #21 od strane Marko - Buki blog oktobar 16, 2011 - 8:42 pm

      uf ovo je jako🙂 hvala🙂

Ostavite odgovor

