Wonderland special – interesantni mostovi

Dugo nije bilo ništa iz edicije Wonderland tj. interesantne arhitekture. Tako da malo oživimo ovaj serijal sa nekim interesantnim mostovima u svetu. Evo Top 5. Nešto mi se svidele ove top liste🙂

Uživajte!!

5.Magdeburg- Vodeni most (Nemačka)

 

4. Aiola (Austria)

3.Ponte Vechio-Firenca (Italija)

2.Bridge to nowhere (Norveška)

1. Husani (Pakistan)

Marko Burazor

Buki blog

 

, , ,

  1. #1 od strane dudaelixir septembar 30, 2011 - 5:33 am

    Bila sam u Firenci na Ponte veciu. Predivan, kao i Firenca, ali mi je ubedljivo najlepši Vodeni most!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog septembar 30, 2011 - 8:23 am

      Kad je top lista u pitanju , svako ima svog favorita🙂 Znaci Vodeni most numero 1:)

  2. #3 od strane nenad77 septembar 30, 2011 - 6:32 am

    Marko sviđa mi se tvoj odabir mostova,iako mi neki deluju kao foto montaža-verujem da nije. Zaista neobičan smisao za gradnju, a mostovi i dalje nastavljaju da spajaju ljude. Nek crknu dušmani😉 😀 😀

    • #4 od strane Marko - Buki blog septembar 30, 2011 - 8:25 am

      heheh …verovao ti krenuo sam da trazim materijal za nesto drugo kad su mi se otvorili mostovi , tj jedna slika i onda ajd da vidim i drugu i dodje do clanka🙂
      Meni je onaj na prvom mestu najorginalniji, pa ti vidi kako ces da predjes preko njega🙂

  3. #5 od strane Siniša septembar 30, 2011 - 1:38 pm

    Dovršenje ovog norveškog puta biće u sljedećem mandatu, ako budete glasali za nas🙂.

    • #6 od strane Marko - Buki blog septembar 30, 2011 - 1:55 pm

      hehe ma ovaj norve[ki most je zavrsen , samo tako izgleda iz ove perspektive ide uzbrdo i nizbrdo🙂

  4. #7 od strane Labilna septembar 30, 2011 - 4:59 pm

    Ha! Uspela sam da ti uđem na blog. Valjda zato što su samo fotke u pitanju inače… nema trika. E ovo je baš interesantno🙂

    • #8 od strane Marko - Buki blog septembar 30, 2011 - 5:55 pm

      Slobodno tri istrazi Blog ovo je samo jedan od clanaka …Cika Marko alias Buki se trudi da uvek vama bude zanimljivo🙂

  5. #9 od strane Plava Baklava septembar 30, 2011 - 9:42 pm

    Sjajni su! I meni je favorit vodeni.🙂

    • #10 od strane Marko - Buki blog septembar 30, 2011 - 9:47 pm

      Ma ima da nekako napravim anketu kad god pravim neki Top pa da vi napravite svoju listu od ponudjenih odgovora🙂

  6. #11 od strane Branko Baćović oktobar 3, 2011 - 8:10 am

    Meni je „najumetničkiji“ br 2😉

    • #12 od strane Marko - Buki blog oktobar 3, 2011 - 8:53 am

      ukucaj na google naslov broja 2 da dobijes sliku iz vise uglova🙂 meni je on prakticno na prvom mestu , ali ovaj Br 1 zasluzuje da bude istaknut, jer ako uspes da predjes ovu cupriju alal ti vera🙂

  7. #13 od strane sarah oktobar 3, 2011 - 3:23 pm

    Da Maki ko predje ovu cupriju, svaka mu cast ! 😀
    Svi su na svoj nacin posebni i lepi, onaj sto ne vodi nikuda je prava atrakcija…😉
    Cesto sam u poslednje vreme koristila mostove kao spone izmedju ljudi i emocija, odusevila sam se slikama kod tebe, bas, bas😉

    • #14 od strane Marko - Buki blog oktobar 3, 2011 - 8:25 pm

      Drago mi je Komsinice da ti se svidelo …verovala ili ne krenuo sam da trazim slike za fantasticne fontane (sto ne znaci da ih nece biti na blogu :)) a zavrsio sam sa mostovima🙂 Broj dva je od ovih ozbiljnih mostova koji nisu sala naj🙂

  8. #15 od strane agroekonomija oktobar 3, 2011 - 6:24 pm

    Bila sam na mostovima Aiola (Austria) i Ponte Vechio (Firenca). Aiola je u obliku školjke, malih dimenzija u odnosu na ostale znamenite mostove u svetu, a Ponte Vechio je fantazija.

    Pogledajte most u Firenci na blogu:
    http://agroekonomija.wordpress.com/2011/08/31/firenca/

    • #16 od strane Marko - Buki blog oktobar 3, 2011 - 8:26 pm

      U planu mi je da obidjem Firencu🙂 Ekstra sto si obisla🙂

  9. #17 od strane malabreskva oktobar 4, 2011 - 6:48 pm

    Svi su mi lepi, a posebno treći.🙂

    • #18 od strane Marko - Buki blog oktobar 4, 2011 - 8:31 pm

      Svi su stvarno lepi🙂 treci je bas umetnicki🙂

  10. #19 od strane shunjalica oktobar 16, 2011 - 9:11 am

    obožavam mostove! odušeljeTa s ovim sličicama!🙂

    • #20 od strane Marko - Buki blog oktobar 16, 2011 - 8:40 pm

      eto slucajno sam uzeo da napravim ovakav clanak🙂

  1. Wonderland special – interesantni mostovi | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

