Tango – Top 5

Oduvek sam se fascnirao igri potekloj u mračnim prašnjavim klubovima Buenos Ajresa početkom 20-og veka. Tako da sam naprasno počeo da saklupljam Tango muziku, kad god bih imao priliku. Ovo su po mom izboru 5 najboljih Tanga, naravno ima i drugih fenomenalnih, ali kad bih morao da biram 5 najboljih onda bi to bila ovih 5.

5.Libertango

4.Hernandos Hideway

3.La Cumparsita

2. Por una cabeza

1.Payadora

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane Nevena Ilic septembar 21, 2011 - 6:10 pm

    Sjajan izbor!

    • #2 od strane Marko - Buki blog septembar 21, 2011 - 8:45 pm

      Hvala :)))))

  2. #3 od strane Lugar septembar 21, 2011 - 8:17 pm

    „TANGO JE TUŽNA MISAO KOJA SE PLEŠE“
    Piazzolla je car.
    A, sada nešto što ne očekujueš 🙂 Tango može i ovako:

    Tango su nekada na početku igrali samo muškarci, što mi je nepojmljivo. Tek kasnije su stvari legle kako valja.
    Imam DVD na kome piše „TANGO“. Pun ko’ brod. Moram priznati, nisam ga preslušao🙂 .

    • #4 od strane Marko - Buki blog septembar 21, 2011 - 8:43 pm

      Od tebe uvek nesto novo naucim…ovo je fenomenalna informacija da su muskarci samo igrali… Ja imam bas dosta Tango muzike i to pustam onako da mi bude kao ambijentalna muzika:)

      • #5 od strane Lugar septembar 21, 2011 - 8:47 pm

        Tango su prvo igrali solo, pa muški dubl, pa mix. Kada bih više slušao tango, jbg. možda bih puko. Prejak je i prepun strasti i neke, rekao bih sete…

      • #6 od strane Marko - Buki blog septembar 21, 2011 - 9:58 pm

        jeste sve si rekao, mada je meni to potrebno kad npr smisljam koji clanak da vam napravim za citanje🙂

      • #7 od strane cakulanje septembar 22, 2011 - 12:59 am

        Lugar, prilažem materijalni dokaz😆🙂 Gde je tvoj, juhu🙂

      • #8 od strane Marko - Buki blog septembar 22, 2011 - 11:49 am

        Ovo je cakulava , tj. ovaj tvoj klip …prejak:) uff
        jos kad vidis da Ashley Judd i Selma Hajek igraju sta reci nego uf🙂

  3. #9 od strane dudaelixir septembar 21, 2011 - 8:40 pm

    Jao, majko mila, koji predivan izbor. Svaki na svoj način je čaroban. Ali, film Miris žene, mmmmmm…
    to će biti na prvom mestu, zatim, opaljeni film Sneč, kao i tango iz istog.

    Ples je tako strastven i sexi!🙂 Divim se igračima, jer, nije ga lako odigrati!

    • #10 od strane Marko - Buki blog septembar 21, 2011 - 8:44 pm

      Hvala Dudo🙂 Meni Tango mirise na strast i energiju…i ima tu neku harizmu koju mu daje harmonika🙂
      Meni su si podjedanko dragi ali kao sto sam stavio na listi ako bih morao da stavim na listu🙂

  4. #11 od strane cakulanje septembar 22, 2011 - 12:57 am

    Jesam li ti već rekla da si prepun originalnih ideja!? Nema veze i ako jesam, ponoviću, uopšte nije na odmet hvaliti te🙂 Divno!

    A sad ću se vratiti do Lugara, ne mogu da odolim, a da mu malo ne pomrsim te ‘teoretičarske’ konce😆 hehe

    p.s.
    Nadam se da se neće nijedan od vas naljutiti na mene. Ne mora baš sve uvek da bude ozbiljno😆

    • #12 od strane Lugar septembar 22, 2011 - 5:05 am

      U pravu si cakulava! A, jel’ se ti ljutiš ?🙂

    • #13 od strane Marko - Buki blog septembar 22, 2011 - 11:46 am

      samo ti hvali🙂 necu se uobrziti🙂
      sto se tice ozbiljnosti , tesko kod mene pogotovu sa mojim stilom pisanja koji je pun slenga ostati ozbiljan:)

  5. #14 od strane Nena septembar 22, 2011 - 6:11 am

    Definitivno moj konačni odgovor je Hernandos Hideway!

    • #15 od strane Marko - Buki blog septembar 22, 2011 - 11:45 am

      Definitivno pribelezeno🙂

  6. #16 od strane sarah septembar 23, 2011 - 10:54 pm

    Miris zene.. jednostavno tango…
    bravo Mako-pun pogodak🙂

    • #17 od strane Marko - Buki blog septembar 23, 2011 - 11:13 pm

      Meni je Miris zene tango nekako najposebniji , pogotovu sto sam ga godinama trazio dok nisam uhvatio da se zove Por Una Cabeza tacnije samo za jednu glavu u prevodu i zbog tog tanga sam zavoleo tango…ali kad sam cuo Payadoru u 7,9 razlicitih izvodjenja to je bilo wow:)

  7. #18 od strane sarah septembar 23, 2011 - 10:54 pm

    Miris zene.. jednostavno tango…
    bravo Marko-pun pogodak🙂

  8. #19 od strane agroekonomija septembar 25, 2011 - 8:23 pm

    Tango je divan ples, pun energije, ljubavi, …….

    • #20 od strane Marko - Buki blog septembar 25, 2011 - 9:39 pm

      Sjajan je…voleo bih da znam da ga igram🙂

  9. #21 od strane postmodernistudent decembar 23, 2011 - 11:05 pm

    Nije moglo bez Al Pacina..

    • #22 od strane Marko - Buki blog decembar 24, 2011 - 1:17 am

      naravno da ne🙂

  1. Tango – Top 5 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

