Antologija poezije #4

SERGEJ JESENJIN

( 3.10.1895-28.12.1925 )

KO SAM ? ŠTA SAM ?

Ko sam? Šta sam? Samo sanjalica
kojoj oko ispi magle let.
I svoj život uzgred, tužna lica,
ja proživeh uz ostali svet.

I s tobom se ljubim po navici –
mnogo puta već se ljubih s drugom,
k’o da krešem vatru po šibici,
nežne reči šapućem ti dugo.

„Draga moja“, „mila“, „znaj, doveka“ –
duša hladna ostaje u svemu,
kad se darnu strasti kod čoveka,
nema više istine u njemu.

Zato moja duša i ne preza
od ljubavi ledom zalivene,
ti si moja lutalica breza
sazdana za druge i za mene.

Ali uvek, trazeć’ srodnu sebi,
mučeći se bez nežnosti pune,
nimalo se ne ljutim na tebe,
nimalo te i nikad ne kunem.

Ko sam? Šta sam? Samo sanjalica
kojoj oko ispi magle let,
i voleh te uzgred, tužna lica,
isto tako k’o ostali svet

Pesmu odabrao : Vladimir Burazor

Buki blog

 

, ,

  1. #1 od strane dudaelixir septembar 19, 2011 - 9:33 pm

    Nikada nisam znala da komentarišem pesmu. Sve su mi lepe, pa i ova, Jesenjinova! A on je tako nežna neka duša!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog septembar 19, 2011 - 9:36 pm

      a ziveo je samo 30 godina uzas!!

  2. #3 od strane srebrnastopaperje septembar 19, 2011 - 9:44 pm

    Znaš volela bih da se negde pojavi knjiga Antologija poezije, Vladimir Burazor.
    …..
    izvinjavam se na greškama briši ove komentare gore …strašno..

    • #4 od strane Marko - Buki blog septembar 19, 2011 - 9:54 pm

      hehe obrisacu ih🙂 dobra je ideja da se napravi neka kompilacija poezije nekih vrhunskih dela…to bi stvarno bilo ekstra🙂

      moram Vladu da ubedim da mu otvorim account za pisanje🙂

  3. #5 od strane srebrnastopaperje septembar 19, 2011 - 9:55 pm

    Tesško da ćeš ga ubediti, to mora da nikne samo…

    • #6 od strane Marko - Buki blog septembar 19, 2011 - 10:12 pm

      ma znam ja njega …mrzi ga …uvek mladji brat sve moze🙂

  4. #7 od strane cakulanje septembar 20, 2011 - 3:24 am

    Pozdravi brata i prenesi mu da ljudi obraćaju pažnju na njegova interesovanja koja prenosi preko mlađeg brata😆

    • #8 od strane Marko - Buki blog septembar 20, 2011 - 8:21 am

      Verujem da citao on od sabajle sve ovo sto pisemo🙂

  5. #9 od strane Lugar septembar 20, 2011 - 6:20 am

    • #10 od strane Marko - Buki blog septembar 20, 2011 - 8:20 am

      Wow gde ti sve ovo nadjes …alal ti vera🙂

  1. Antologija poezije #4 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

