Top 15 -TV teme

Evo dragi moji pade mi juče ideja kad sam gledao neku najavu za seriju da bi mogao da napravim top listu najboljih TV tema, tj. naslovnih numera serija koje su kroz istoriju ostavile svoj trag i ostale prepoznatljive po muzici.

Uživajte:)

15.The Sopranos

14.MASH

13.Gilligan`s island

12.Adams family

11.Twin Peaks

10.Charlie`s Angels

9.Dynasty

8.Mupet Show

7.Mission impossible (serija)

6.Scrubs

5.Rawhide

4.Mad Men

3.The Simpsons

2.Friends

1.Hawai Five O

Marko Burazor

Buki blog

, , , , ,

  1. #1 od strane Lugar septembar 17, 2011 - 8:07 am

    Dobar izbor. Ali, znam šta od mene očekuješ.🙂 . Moj favorit svakako jeste TWIN PEACS!
    Međutim, ova lista ne bi smela da prođe bez najpoznatije TEME🙂

    MArko, moraš se složiti da nema poznatije.

  2. #2 od strane Lugar septembar 17, 2011 - 8:13 am

    Mada, trebalo je tu ugurati i ovo:

    • #3 od strane Marko - Buki blog septembar 17, 2011 - 9:08 am

      Znas kako lugare slazem se da nema poznatije ali sam Pink pantera ostavio za Drugi serijal Top 10 tema iz crtanih filmova :)) malo sam razdvojio , doduse stavio sam simpsonove jer su mi oni vise prava igrana serija nego crtani…al;i Flinstonsi, Pink Panter, Spidermen, Batmen…sve je to ostavljeno za drugi clanak🙂
      Za Crnu Gruju sam malo zaboravio bio:)

  3. #4 od strane nenad77 septembar 17, 2011 - 4:36 pm

    Buki prijatelju,vratio si me u dane kada sam bi zalepljen za TV ekran. Adams, vojna bolnica M.A.S.H,aa joj kako to davno tek beše-Dinastija, pa tada se stvarno nešto i moglo odgledati na televitziji. Danas smo (ko nema kablovsku) prezatrpani turskim serijama kojem su predodile španske. Ubili su nas u pojam sa sapunicama. Svaka čast na odabiru!

    • #5 od strane Marko - Buki blog septembar 18, 2011 - 8:44 pm

      Hvala ti Nenade na takvim recima stvarno cu pocrveneti🙂
      Veruj mi serije koje se sad daju su stvarno krs na ovim nasim regularnim kanalima…doduse ovih stranih serija ima stvarno kvalitetnih da ne gresim dusu Mad Men, Fringe…ali onih kultnih sve manje …Bas sam dosta istrazivao kako ne bi samo pokrio ove najnovije nego i one praistorijske serije🙂

  4. #6 od strane dudaelixir septembar 17, 2011 - 9:35 pm

    Marko, odličan izbor! Moj favorit bi bio Crni Gruja. Fenomenalan, mada i Twin Picks, MASH…

    • #7 od strane Marko - Buki blog septembar 18, 2011 - 8:45 pm

      Svako ima svog favorita zato volim ove vase komentare kad postavim neku listu , jer je uvek zanimljivo da se vidi ko sta voli i ko ima kog favoritea🙂

  5. #8 od strane cakulanje septembar 18, 2011 - 2:12 pm

    Dinastija!! Ipak je to serija zbog koje se ‘polomila’ Jugoslavija. Šalim se, naravno. Da li se možda sećaš svih onih novinskih napisa i televizijskih debata o tome kako će njeno prikazivanje uticati na svest socijalističkog radnog čoveka, haha.

    Bez obzira, Dinastija je moj broj🙂

    • #9 od strane Marko - Buki blog septembar 18, 2011 - 8:47 pm

      Jeste Dinastija serija koja je stvarno bila zakon i generalno Karingtovnovi..
      Kad sam pocinjao pisanje clanka poceo sam sa dinastijom kao brojem 1 ali onda je polako pala na tabeli …kako sam malo istrazivao🙂

  6. #10 od strane Branko Baćović septembar 20, 2011 - 9:00 am

    Ej bre… a zaboravio si najglavniju od svih tema!!!!!!!!!!

    O T P I S A N I !!!

    • #11 od strane Marko - Buki blog septembar 20, 2011 - 11:30 am

      Nisam zaboravio…to sam planirao kad budem uzeo domace teme i Vruc Vetar i tako te fenomenalne numere …:) Ali Otpisani su zakon to stoji :)!!

  1. Top 15 -TV teme | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

