Retki momenti poznatih kroz istoriju vol.8

Raquel Welch

E dragi moji dugo nije bilo ovog serijala na repertoaru, malo je bio skrajnut u drugi plan ali kako bi Mile Kitić rekao, vraća se jači nego ikada!!! hehe

Uživajte u retkim slikama i momentima poznatih kroz istoriju tj. 20 vek🙂

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Marko Burazor

Buki blog

, , , , , ,

  1. #1 od strane dudaelixir avgust 25, 2011 - 11:02 am

    Odličan izbor. Pogleda Rakel kako dobro izgleda. Kada sam bila klinka, ona mi je bila najlepša glumica, naravno, posle Ivet Mimije. Ti za nju sigurno nisi ni čuo!😉
    Merilin Monro, slatka, Sofija Loren, fantastična glumica, dobro izgleda i sada, mada se vide tragovi plastičara i raznih drugih zaduženih za njen izgled.
    Rakel i sada odlično izgleda. Žao mi mnogih koji nisu medju živima, ali moji omiljeni su, od ponudjenih, Robert Deniro, Al Paćino, Clint Istvud, Bred Pit!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog avgust 25, 2011 - 12:36 pm

      Ne znas ti Dudo sta valja od ovih ponudjenih muskih🙂 hehe

      Lepa je i Ivet…licno po meni najlepsa starija glumica je Claudia Cardinale …pa tek sve ostale🙂

  2. #3 od strane agroekonomija avgust 25, 2011 - 9:16 pm

    Sjajno podsećanje.

    • #4 od strane Marko - Buki blog avgust 25, 2011 - 10:44 pm

      to mi je uvek bilo interesantno ono tipa nekad i sad …:)

Ostavite odgovor

