Muzika iz filma Prljavi Ples

Pošto su mi neki od vas vernih pratilaca Buki bloga tražili da sledeća muzika iz filma bude Prljavi ples, ja tu želju i uslišujem ovim člankom.

Opustite se i uživajte!

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane dudaelixir avgust 22, 2011 - 5:45 pm

    E, pa, nauživala sam se!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog avgust 22, 2011 - 5:56 pm

      vidis kako kod mene zelje i pozdravi super funkcionisu🙂

  2. #3 od strane agroekonomija avgust 23, 2011 - 6:28 am

    Muzika za uživanje! A tek ples.

    • #4 od strane Marko - Buki blog avgust 23, 2011 - 11:16 am

      jest vala🙂

  3. #5 od strane cakulanje avgust 23, 2011 - 3:32 pm

    Ne mogu, a da ne kažem da je strašna šteta što njega više nema i da ću ga najviše pamtiti po ulozi u seriji Sever i Jug.

    A ti, Marko, ti si neumoran. Svaka čast!

    • #6 od strane Marko - Buki blog avgust 23, 2011 - 9:08 pm

      hvala ti Ivana🙂
      Stvarno je katastrofa sto je umro i koliko se mucio…i ja ga pamtim po Sever Jug seriji //

  4. #7 od strane Charolija avgust 25, 2011 - 2:11 pm

    Patrik je bio padobranac i snimio je jedan film o padobranstvu. Šteta što je otišao, a Prljavi ples je nezaboravan.😉

    • #8 od strane Marko - Buki blog avgust 25, 2011 - 3:15 pm

      bas mi je bilo krivo sto je umro , bio je faca!

  5. #9 od strane Internet i Marketing septembar 5, 2011 - 6:50 am

    Super! Kao verni čitalac koji je zapravo tražio muziku iz filma Prljavi ples, mogu samo da kažem hvala!

    • #10 od strane Marko - Buki blog septembar 6, 2011 - 5:39 pm

      Ja mogu da kazem nema na cemu🙂

  6. #11 od strane crnaperla septembar 28, 2011 - 11:58 pm

    Gledala sam ga skoro na Tv-u (opet), a i opet ću kada mi se bude pružila prilika. Sećam se kada se film davao u beogradskim bioskopima. Bože kako sam igrala sa sestrom na parkingu posle projekcije, ljudi su nam se smejali, mislili valjda da smo pijane il ko zna šta.. 🙂

    • #12 od strane Marko - Buki blog septembar 29, 2011 - 1:06 pm

      Ma Film je legendaran, ja sam bas bio na moru kad se davao na Tv-u…pogotovu mi bilo interesantno kad sam video 200 poseta clanku prljavi ples, i to za jedan dan …pitam ja brata otkud toliko poseta jednom clanku…a on, pa bio je na Tv-u pre neki dan🙂
      Legendaran film i muzika…od onih filmova za sva vremena🙂

  7. #13 od strane tatjanamb oktobar 11, 2011 - 11:36 am

    Sjajan film i nezaboravni Patrik. Skoro je bio film na TVu i ponovo sam ga gledala.

    • #14 od strane Marko - Buki blog oktobar 11, 2011 - 12:02 pm

      film i muzika za sva vremena🙂

  1. Muzika iz filma Prljavi Ples | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

