Hereafter

Posle dugo nakanjivanja, uzeo sam da gledam ovaj film. Šta mislite da li sam pogrešio? Pa čim pišem ovaj članak verovatno nisam, mada imam ja momenata kad uzmem da ‚‚promovišem‚‚ pljuvajući neki film koji mi se nije svideo (primer  No strings attached). U ovom slučaju sam samo ostao bez daha jer gospodin Klint Istvud, ček da se setim pa nije napravio čitaj režirao nijedan loš film. Ovaj definitivno nije od lošijih.

Glavni glumac ove misteriozne drame je na neki način Met Dejmon, koji je deo jedne od tri priče koje su povezani određenom vezom. Ta veza je smrt. Džordž(Met) je vidovnjak, Mari je preživel cunami i kliničku srmt, dok je dečaku Markusu poginuo brat blizanac Džejson. Vuče me da vam dalje napišem šta je bilo…ali po mom oprobanom receptu, misija mi je da vas zaintrigiram, a sve ostalo je na vama!!!

Imate i trejler i toliko od mene🙂

Marko Burazor

Buki blog

, , , , , ,

  1. #1 od strane dudaelixir avgust 3, 2011 - 1:05 pm

    Ih, bre Marko, što si „neki“, pusti još ili ispričaj do krajaaaaaa! Samo zagolicaš i odeš!😦
    Moram ga pogledati, OBAVEZNO! Klint Istvud je moj omiljeni i glumac i režiser!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog avgust 3, 2011 - 1:26 pm

      Pa da sam drugaciji i da ti sazvacem ceo film…da li bi imala dilemu bar promil da li da odgledam film kad znam sta se desava u filmu…uvek polazim od sebe🙂
      Klint je kralj:)

  2. #3 od strane ivana avgust 3, 2011 - 1:33 pm

    Drugar,posle gledanja ovog filma dugo sam bila pod pozitivnim utiskom…i sad dok sam gledala tvoj trejler sam se najezila. Preporuka!!!!

    • #4 od strane Marko - Buki blog avgust 3, 2011 - 1:53 pm

      vidi vidi ko je to meni navratio🙂 my best friend:)

  3. #5 od strane agroekonomija avgust 3, 2011 - 2:25 pm

    Moraću taj film da pogledam. Ti si „kriv“ za to.

    • #6 od strane Marko - Buki blog avgust 3, 2011 - 11:11 pm

      ako sam kriv samo za to , prihvatam krivicu🙂

  4. #7 od strane redmoona79 avgust 3, 2011 - 2:27 pm

    Gledala🙂

    • #8 od strane Marko - Buki blog avgust 3, 2011 - 11:21 pm

      e pa ovaj smajli cu protumaciti da ti se svideo film🙂
      dobro dosla na blog🙂

  5. #9 od strane Branko Baćović avgust 3, 2011 - 9:20 pm

    Klint (kao režiser) je zakon!🙂
    Ma i onako je bio zakon…
    al sad je zakončina!

    • #10 od strane Marko - Buki blog avgust 3, 2011 - 11:22 pm

      nekako mi je cudno da se naviknem na njega kao na rezisera iako rezira zadnjih 30 godina…uvek ce mi biti ili Prljavi Hari ili revolveras iz Sake dolara…ali kad pogledam neki jak film i pise Clint Eastwood uvek me podseti🙂

  6. #11 od strane malabreskva avgust 5, 2011 - 6:52 am

    Hvala na preporuci, gledaću ga.

    • #12 od strane Marko - Buki blog avgust 5, 2011 - 11:23 am

      nema na cemu , tu sam uvek🙂

  7. #13 od strane srebrnastopaperje avgust 6, 2011 - 5:21 pm

    Gledala odlican je!

    • #14 od strane Marko - Buki blog avgust 6, 2011 - 8:11 pm

      jeeee🙂 znaci do sad nisam omasio🙂

Ostavite odgovor

