Instrumentale #1

Serbia

Ovaj serijal mi je sinuo vraćajući se kući vozeći svog puntića pošto sam sa dragom malo prošetao  u ovim večernjim satima (vrućine nas ubiše) kako bi se rashladili. Muzika koja je jedna od mojih omiljenih je muzika bez reči, neki bi rekli instrumentalna, klasična, ambijentalna,narodna,ma svašta nešto…kod mene je sve to na jednom mestu. Već sam počeo serijale o filmskoj muzici tako da ću ovde izostaviti istu i pružiti vam ono preostalo. Moj miks je uvek na neku svoju ruku…Za prvi serijal kompozicije iz ovih nasih  balkanskih krajeva.

Uživajte!

Vranjanska igra

Naos

Moravo

Igra skakavaca

Ševa

Serbian song

Sećanje na Dižon

Zajdi Zajdi

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane dudaelixir jul 16, 2011 - 6:43 am

    Da, da, svaka je lepa na svoj načina!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog jul 16, 2011 - 9:44 am

      pa reko da pocnemo od nase kuce, kasnije cu strane:)

  2. #3 od strane Plava Baklava jul 16, 2011 - 9:42 am

    Divno, hvala.

    • #4 od strane Marko - Buki blog jul 16, 2011 - 9:44 am

      hvalaa tebi!!!:)

  3. #5 od strane Lugar jul 17, 2011 - 11:12 pm

    Dobar je bio Laza…. Eh, kad se pojavio onaj njegov prvi album sa instrumentalima (mislim da se zvao Merge (Merž),) najpopularnija mu je bila numera „Iza Horizonta“ i podsećala je malo na Olfilda😉 . Gledao sam promociju i bez obzira na svu onu elektroniku (koja je bila više analogna) na mene je najači utisak ostavila svirka na Hamondu (kako je lepo kada se vrti propeler ispred zvučnika🙂 ).

    Mišljenja sam da nikako nisi smeo da izostaviš Točka već prvom nastavku ovog serijala.

    • #6 od strane Marko - Buki blog jul 18, 2011 - 11:15 am

      Veoma uvazavam tvoje misljenje to nadam se znas! Pogledaj sad clanak i poslednju pesmu ,evo ga Tocak!!!
      Moras shvatiti da neke stvari jednostavno ne uradim iz razloga ili sto sam zaboravio ili me je nesto prekinulo…kad si mi rekao Tocak…odmah sam se lupio u glavu i setio Zajdi Zajdi🙂 Inace za ovaj clanak me je inspirisala vranjanska igra koju sam slusao u kolima to vece🙂
      Laza je bio car!

      • #7 od strane Lugar jul 21, 2011 - 3:46 pm

        Marko, ti, ceniš moje mišljenje, a ja tebi malo zavidim na inspiraciji🙂 „Vranjanska igra“ mene po defaultu podseća na službeni put Miše Janketića i Tanje Bošković u onoj seriji valjda behu „Srećni ljudi“🙂 .
        Zajdi, sam znao kao klinac kada niko za nju nije čuo na ovim prostorima (čak sam zapisivao reči od jedne ciganske pevaljke) posle kad’ su svi počeli da je raubuju ja sam se malo ohladio za nju. Ima još mnogo strava dobrih makedonskih….

        Veoma je bitan u Točkovom opusu „Blame“. Ja sam pre mnogo godina odsanjao ovaj instrumental, pre Točka.
        Pretpostavljam da si slušao album „R.M. Točak“ sa instrumentalima? Bacih pogled sada na ploču da vidim kada sam je kupio, al’ ne vidi se🙂 takva podloga da se flomaster izbrisao. Uglavnom kompozicije nastale ’76 i kasnije.

      • #8 od strane Marko - Buki blog jul 21, 2011 - 6:27 pm

        hvala na onome za inspiraciju🙂
        jel znas sta je sa Tockom, sta radi? Nije ga dugo bilo bar ja ne znam…
        i slusao sam njegove instrumentale posto sviram gitaru od svoje 9-te godine:)

  4. #9 od strane cakulanje jul 18, 2011 - 2:07 am

    🙂

    • #10 od strane Marko - Buki blog jul 18, 2011 - 11:18 am

      Sjajno…:) ovaj cokancic bas mu daje dodatnu draz:) Kako violina lepo klizi🙂
      Hvala ti na doprinosu kao i uvek🙂

  5. #11 od strane Lugar jul 21, 2011 - 3:30 pm

    Cakulava, pokušavam da se setim kada sam poslednji put pio nešto žestoko i ne uspeva mi. Čokanjčiće imam, al’, biću Đura i izdržaću🙂

  6. #12 od strane Lugar jul 21, 2011 - 7:25 pm

    Marko, šta je sa Točkom ne znam. Uživo sam ga poslednji put slušao U Lebanu pre tačno 14 godina. Vodio sam sina sa samo 6 meseci na prvi rok koncert🙂 Video sam neke snimke kako kući nešto svira. I ja bih voleo da znam šta je sa tim čovekom koga baš cenim.

    • #13 od strane Marko - Buki blog jul 21, 2011 - 11:25 pm

      kao da je propao u zemlju…

      • #14 od strane Lugar jul 27, 2011 - 6:58 am

        Ovo nije baš nov snimak, ali….

      • #15 od strane Marko - Buki blog jul 27, 2011 - 11:08 am

        super zvuci, lep mu je ovaj stratocaster…ja imam neku elektricnu kao kopija telecastera…

Ostavite odgovor

