Source code

Posle dugo dugo vremena sam odgledao neki film koji je bar nešto vredeo. Pošto sam prethodno odgledao jedno savršeno đubre od filma koje su dizali u nebesa..mislim na film Super 8, jedan pristojan film je morao da vadi stvar. To je film Source code (Izvorni kod).

Film spada u naučno fantastični triler koji prati jednog vojnika koji se iznova i iznova vraća u telo jednog putnika u vozu koji će da odleti u vazduh. On se iznova i iznova vraća kako bi našao bombaša, a sat kuca tika taka…sve bi to bilo ok da on na raspolaganju nema samo 8 minuta…za ostatak filma moraćete da saznate sami🙂

Moje je da vas usmerim, a na vama je da otkrijete ostalo…

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane dudaelixir jul 16, 2011 - 6:42 am

    *E, da znaš, baš si mi dobro zagolicao maštu!🙂 Baš ti hvala!

  2. #2 od strane Marko - Buki blog jul 18, 2011 - 8:50 pm

    uvek🙂

  3. #3 od strane nenad77 jul 27, 2011 - 10:22 am

    Buki evo jedne preporuke od Nenada

    • #4 od strane Marko - Buki blog jul 27, 2011 - 11:11 am

      deluje dobro , jer ima da se skine ? ili tek treba u bioskope?

  4. #5 od strane ivana avgust 3, 2011 - 1:37 pm

    Meni se licno nije dopao film,ocekivala sam malo vise nauke a ne samo americke patetike.

  1. Source code | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

