Stari Beograd vol.6

Hotel Beograd kod Zeleznicke stanice 1925

Nastavljamo sa serijalom koji nam vraća neke stare slike Beograda kakav je nekada bio.

Uživajte!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane sparta kakanjac jul 4, 2011 - 8:58 pm

    Super slike…svaka cast…POZZ

    • #2 od strane Marko - Buki blog jul 4, 2011 - 11:18 pm

      hvala

  2. #3 od strane zelenavrata jul 4, 2011 - 11:50 pm

    Predivne fotke! Hvala ti na njima!

    • #4 od strane Marko - Buki blog jul 5, 2011 - 12:25 am

      hvala tebi na lepim recima🙂

  3. #5 od strane dudaelixir jul 5, 2011 - 9:21 am

    Marko, ja ostavila komentar, kliknuvši na onu sliku PRONADJITE GOLOGLAVOG, pa se zamislila gde je moj kom. Pogledaj tamo. Prebrojala sam gologlave.

    Inače, predivne su te stare fotke, pogotovo onom ko je iz Bg, pa ga dobro poznaje. 🙂

  4. #6 od strane Marko - Buki blog jul 5, 2011 - 1:21 pm

    meni svaka slika znaci ko kuca, pri tom ovo su i dalje slike koje mi je Branko poslao…ima ih za jos jedan clanak!!🙂

Ostavite odgovor

