Antologija poezije #2

LORELAJ

Ja ne znam šta treba da znači
Ta tako tugujem,
O nekoj starinskoj priči
Jednako umujem.

Tu mirno protiče Rajna,
Hladno je, hvata se mrak!
Na vrhu brega igra
Poslednji sunčev zrak.

A na tom bregu se vidi
lepote devojke stas;
Ona sva u zlatu blista,
I zlatnu češlja vlas.

Sa zlatnim češlja je češljem,
I peva još uz to,
A glas od pesme zvuči
Silno i čudesno.

Lađara u malom čunu
Njen divlji zanosni ton;
Na stene ne gleda dole,
Već gore gleda on.

I sad lađaru i čamcu
Ja mislim da je kraj:
A sve to sa svojom pesmom
Učini Lorelaj.

HAJNRIH HAJNE

( Heinrich Heine 13.12.1797-17.2.1856 )

Vladimir Burazor

Buki blog

, , , ,

  1. #1 od strane Небојша jun 30, 2011 - 6:30 pm

    Препусти се… и то је све!
    ********
    Пусти земљу, да те сади
    пусти храну, да те храни
    пусти воду, да те пије
    пусти ваздух да те дише
    Препусти се… и то је све !

    Пусти реку, да те чисти
    пусти снежну планину
    грехе да ти отопи,
    пусти Љубав, да те Љуби
    пусти Сунце, да те греје
    пусти Бога, да се смеје,
    Препусти се… и то је све !

    • #2 od strane Marko - Buki blog jun 30, 2011 - 6:59 pm

      ekstra :)!!

  2. #3 od strane Dudaelixir jul 1, 2011 - 10:01 am

    Opasna ta žeMska Lorelaj! Divna je pesma, a ako se ne varam, ona je bila sirena, ne?🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog jul 1, 2011 - 11:10 am

      moracu da pitam brata 🙂

  3. #5 od strane malabreskva jul 2, 2011 - 11:34 am

    He,he, nekad sam tako lepo recitovala Lorelaj na nemačkom🙂
    Sada se sećam nekih stihova. Predivna je!

    • #6 od strane Marko - Buki blog jul 2, 2011 - 5:09 pm

      ja nisam iz te price, ja sam vise multimedijalan dok je moj brat vise posvecen knjizi…🙂

  1. Antologija poezije #2 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

