The Muzej #3 – Uroš Predić

Kosovka devojka

Ovaj naš virtualni muzej se nastavlja i trećim člankom, posle jednog velikana srpskog slikarstva ide drugi , a to je Uroš Predić!!!

Uživajte!!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Marko Burazor

Buki blog

, , , ,

  1. #1 od strane Art Ivstiniana jun 25, 2011 - 5:20 pm

    Respect.

  2. #2 od strane Art Ivstiniana jun 25, 2011 - 5:49 pm

    Respect!

    • #3 od strane Marko - Buki blog jun 27, 2011 - 10:27 am

      hvala!!

  3. #4 od strane sparta kakanjac jun 25, 2011 - 6:27 pm

    Veliki POZZ. i dobar wikend,sve naj obozavateljima Buki-Bloga

    • #5 od strane Marko - Buki blog jun 27, 2011 - 1:24 pm

      hvala ti puno!!

  4. #6 od strane dudaelixir jun 25, 2011 - 9:02 pm

    *Ja napisala komentar, al vidim da ga nema. Izgleda da ga nisam poslala!
    Napisala sam da mi je najdirljivija slika SIROČE NA MAJČINOM GROBU. Volim ja ovaj realizam, da se često zapitam da li je slika ili fotografija!🙂

    • #7 od strane Marko - Buki blog jun 27, 2011 - 1:25 pm

      veoma dirljiva slika definitivno !!!

  5. #8 od strane malabreskva jul 2, 2011 - 11:35 am

    Jooj, ono siroče me dotuklo… Da zaplačeš! Sjajan izbor, hvala.

    • #9 od strane Marko - Buki blog jul 2, 2011 - 5:10 pm

      hvala, sve sto sam mogao da nadjem ja sam stavio🙂 ono siroce ja bas jaka slika

Ostavite odgovor

