Best of Fredi & Queen

Kad sam bio u poseti svom kumu u Lozani (Švajcarska) pre neke 3 godine, otišli smo jednog dana do Montreaux-a na Ženevskom jezeru, tu smo mogli  da  vidimo jednu fenomenalnu statuu u bronzi, to je bila staua Fredi Merkjurija koju je grad Montreaux posvetio jednom od njihovih nekadašnjih rezidenata. Mi smo odali poštu ovom velikom pevaču!!

Većina vas zna da je Fredi Merkjuri bio pevač grupe Queen, jedne od onih grupa koje nikada neće biti out. U ovom članku ćete moći da čujete neke od po meni najboljih pesama grupe Queen i Fredi Merkjurija (solo karijera).

Marko Burazor

Buki blog

, , , , ,

  1. #1 od strane dudaelixir jun 23, 2011 - 3:42 pm

    Svaka čast Švajcarcima, fantastično su odali poštu ovom predivnom čoveku. Pesme su sve lepša od lepše. Još samo fali Barcelona sa Monserat Kabalje!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog jun 23, 2011 - 3:49 pm

      jooooooooj znam da sam nesto zaboravio a ne mogu da se setim sta …sad cu da azuriram clanak!!! hvalaaaaa🙂

  2. #3 od strane malabreskva jun 23, 2011 - 4:09 pm

    Volim!!!

  3. #4 od strane sparta kakanjac jun 23, 2011 - 5:38 pm

    Super stvar….legenda

  4. #5 od strane sarah jun 23, 2011 - 7:17 pm

    Imala sam srecu da odrastam uz njihovu muziku🙂
    wauuuu kad se samo setim kako sam na tv-pratila njihove nastupe… bilo j to uvek nesto posebno, neopisivo…
    Divno Marko, napravio si odlican Blog. Svaka cast tebi i tvom bratu😀
    Veliki pozdrav iz kisne austrije, pretvoricemo se u one ruzne kisne puzeve …:lol:
    grozan pocetak leta, ali se nadamo suncu😉

    • #6 od strane Marko - Buki blog jun 23, 2011 - 7:26 pm

      hvala tiiiii puno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja obozavam ovu grupu…
      Ovde je vreme pakleno…ja sam danas otisao do grada …jedva sam se vratio , bas je pretoplo

  5. #7 od strane dudaelixir jun 23, 2011 - 8:52 pm

    Eeeeeeeee, sad je komplet!!! Predivno!!! Hvalaaaaa ti puuuuuuuno!😉🙂

  6. #8 od strane Lugar jun 24, 2011 - 8:41 am

    Boemska rapsodija, svkakao spada u MOJIH TOP 10 SVIH VREMENA. Zapostavio si u članku Brajana Meja i njegovu gitaru, koja boji Qwin. Inače je sve efekte za gitaru sam pravio (elektroničar po obrazovanju). Meni se osim posebne boje gitare naročito sviđa upotreba trostuke jeke.

    Dan u magli a Noć u Operi🙂

    • #9 od strane Marko - Buki blog jun 24, 2011 - 5:45 pm

      Nisam zaboravio Briana Maya, jer sam u mojoj ludoj glavi imao ideju za clanak gde bi se nasli veliki gitaristi tipa Brian May, Santana, Clepton, Satriani, Paco de Lucia…video si da sam napravio klip za Innuendo guitar solo…;)

      • #10 od strane Lugar jun 24, 2011 - 5:57 pm

        Ispravi ili mi obriši komentar🙂

    • #11 od strane Marko - Buki blog jun 24, 2011 - 6:37 pm

      Sto se tice gresaka sve je ispeglano:)

  7. #12 od strane srebrnastopaperje jun 24, 2011 - 12:49 pm

    Bravo marko, na napisanom i prilozenom.
    ‘Bohemian Rhapsody’ mi je jedna od pesama koje mogu da vrtim 24 h i da mi ne dosadi.

  8. #14 od strane srebrnastopaperje jun 24, 2011 - 4:27 pm

    Strasno Marko , malim slovom… ispravi : )

    • #15 od strane Marko - Buki blog jun 24, 2011 - 5:46 pm

      mislis marko malim slovoh hahah🙂 ma opusteno bre🙂 Bohemian rapsody je pesma za sva vremena i definitivno najkompletnija pesma ikada:)

  9. #16 od strane cakulanje jun 24, 2011 - 7:08 pm

    Nestrpljivo očekujem članak o „mojim“ gitaristima, a može i poseban o Satrijaniju.
    🙂 Markoo??

    • #17 od strane Marko - Buki blog jun 24, 2011 - 7:43 pm

      Bice bice …volim ja Satrijanija…umalo da zaboravim Slasha …kralja🙂

  10. #18 od strane Make Money Online jul 20, 2011 - 6:19 pm

    very interesting blog

    • #19 od strane Marko - Buki blog jul 20, 2011 - 10:41 pm

      thank you very much!!! i hope that translator on side bar works correctly🙂

Ostavite odgovor

