Dylan Dog – Zemlja obojenih sjena

Evo nas kod još jednog članka vezanog za stripove, u ovom vam predstavljamo Dilan Doga (Dylan Dog) u epizodi Zemlja obojenih sjena!!

Klikom na umanjenu sliku dobićete veliku u kojoj ćete jasno videti slova !! Uživajte u stripu !!🙂

Uzdravlje!

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane sparta kakanjac jun 20, 2011 - 8:56 am

    SUPER

    • #2 od strane Marko - Buki blog jun 20, 2011 - 10:32 am

      hvala, trudim se da zaboravljene stvari osvezim🙂

  2. #3 od strane Branko Baćović jun 21, 2011 - 8:53 am

    E kada se već toliko zezaš i skeniraš… Bilo bi bolje da napraviš PDF, pa da je sve na jednom mestu… Onda samo listaš… Mislim ko hoće da lista… Ja sam više z Modesti Blejz haha🙂

  3. #4 od strane Marko - Buki blog jun 21, 2011 - 9:18 am

    pa jel moze pdf ovde da se nakaci? ne znam …da sam se zajebavao sa slikama vala jesam, debelo…bas su mi izvukle mast, ali najvise vremena da ih prebacim u JPG i da ih smanjim na normalniju velicinu

  4. #5 od strane Branko Baćović jun 21, 2011 - 4:38 pm

    Pa j… čvorka ne znam… probaj… mislim da je manje zajebancije i za onoga ko gleda i za tebe što to radiš…

    • #6 od strane Marko - Buki blog jun 21, 2011 - 4:56 pm

      probacu , jest manje zajebancije🙂

  5. #7 od strane Branko Baćović jun 22, 2011 - 4:11 pm

    Ja sam probao… Mogu d ubacim PDF ali samo kao link… Ne vidi se nikakva slikica. Tako da zbog vizualnog učinka možeš da staviš naslovnu stranu… a posle klik na pDF, pa ko voli nek izvoli🙂

  6. #8 od strane Lugar jun 23, 2011 - 2:05 am

    Marko, ovo je stvarno bio veliki posao, al’ malo je neudobno za listanje🙂. PDF bi bio pogodniji za ovu situaciju sa stripom. Mislm, da je Baćović u pravu.

  7. #9 od strane Lugar jun 23, 2011 - 2:20 am

    Saglasan sa Baćovićem. PDF bi bio pogodniji za listanje.

    • #10 od strane Marko - Buki blog jun 23, 2011 - 3:48 pm

      Saglasan sam i ja i sa tobom i sa Bacovicem!!!🙂 Sve konstruktivne predloge rado zapisujem i primenjujem…verovatno cu tako uraditi sa Pdf-om…ovde sam se oteliooo dok sam napravio clanak!!

  8. #11 od strane sarah jun 23, 2011 - 7:25 pm

    Momci odlican posao😆
    Marko ti radis a ova dvojica primecuju:mrgreen:
    salim se,😀
    lepo je kada se daju predlozi i pomaze, cenim to😀
    Samo napred, tako sam se smjejala ovom tvom „oteliooooooo“ 😆

    • #12 od strane Marko - Buki blog jun 23, 2011 - 8:06 pm

      pa jeste🙂 otelioo sam se samo tako🙂 dok sam skinuo 50 slika,dok sam ih preveslao u JPG, pa dok sam ih smanjio sa famoznih 500 miliona pixela na prihvatljivih nekoliko…pa dok sam uploudovao jednu po jednu , jer da bi bila cela slika nije moglo u galeriju slika…tako da sam se otelio🙂

  9. #13 od strane Worm99 jul 13, 2011 - 11:03 pm

    Strasan blog, hvala puno na trudu, ja sam licno odusevljen cinjenicom da te ne mrzi svo to skeniranje i klepanje po kompu.

    • #14 od strane Marko - Buki blog jul 14, 2011 - 11:22 am

      Hvala…stvarno radim blog sa nekom strascu, istina je…a to da li me mrzi…pa trudim se da doziram po 10 minuta i tako se manje oseti🙂

  1. Zagor – Crni Šeik « Buki Blog
  2. Dylan Dog – Zemlja obojenih sjena | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

