Antologija poezije #1

Šta bi mi na Buki blogu  kad ne bi pokrenuli neki novi serijal🙂 Ovaj put za Vas biramo (čitajte bira moj brat Vladimir , ja sam više  movie person hehe )  po jednu pesmu od autora koji su ostavili dubok trag u svetskoj književnosti.

Za Vas je  odabrao ovu pesmu!

ANABEL LI

U carstvu na žalu sinjega mora –
pre mnogo leta to bi –
življaše jednom devojka lepa
po imenu Anabel Li;
i samo jedno joj beše na umu
da se volimo mi.

U carstvu na žalu sinjega mora
deca smo bili mi,
al volesmo se više no iko
ja i Anabel Li,
ljubavlju s koje su patili žudno
nebeski anđeli svi.

I zato, u carstvu na morskome žalu,
pradavno ovo se zbi
poduhnu vetar noću sa neba,
sledi mi Anabel Li
i dođoše od mene da je odnesu
njezini rođaci svi,
u grob na morskome je spustiše žalu
da večni sanak sni.

Anđele zavist je morila što su
tek upola srećni ko mi
da! zato samo ( kao što znaju
u carstvu onome svi)
poduhnu vetar sa neba i sledi
i ubi mi Anabel Li.

Al mi nadjačasmo ljubavlju one
što stariji behu no mi –
što mudriji behu no mi –
i slabi su anđeli sve vasione
i slabi su podvodni duhovi zli
da ikad mi razdvoje dušu od duše
prelepe Anabel Li

Jer večite snove, dok Mesec sjaj toči,
snivam o Anabel Li
kad zvezde zaplove, svud viđam ja oči
prelepe Anabel Li
po svu noć ja tako uz dragu počivam,
uz nevestu svoju, uz život svoj snivam,
u grobu na žalu, tu ležimo mi,
a more buči i vri.

EDGAR ALAN PO (Edgar Allan Poe, 19.1.1809 –7.10.1849)

Vladimir Burazor

(za blog prilagodio Marko Burazor)

, , , , ,

  1. #1 od strane srebrnastopaperje jun 13, 2011 - 3:53 pm

    Odlican izbor.

    • #2 od strane Marko - Buki blog jun 13, 2011 - 4:02 pm

      primam zahvalnost u bratovo ime!!🙂

  2. #3 od strane srebrnastopaperje jun 13, 2011 - 4:04 pm

    Pročitala sam on je poetski čovek, a ti više filmski.

    • #4 od strane Marko - Buki blog jun 13, 2011 - 6:01 pm

      mada i on je filmski covek takodje u jednom cugu smo odgledali uzastopno kad smo bili mali 9 filmova.. he he🙂

  3. #5 od strane dudaelixir jun 13, 2011 - 4:57 pm

    Duduk sam za poeziju. Pravo da ti kažem, presela mi u gimnaziji. Verovatno je tome doprinela i odvratna profesorica.
    Meni je svaka pesma lepa. Više od ovoga ne umem da kažem!🙂

    • #6 od strane Marko - Buki blog jun 13, 2011 - 6:03 pm

      meni je profesorka srpskog dala oskara u 5 razredu poslednji cas i smanjila mi ocenu za jedan zakljucnu jer sam ispricao suvise bezobrazan vic pred odeljenjem🙂

  4. #7 od strane Braunovic jun 13, 2011 - 5:44 pm

    Kako god, „Gavran“ mora ovdje da se nadje.

    • #8 od strane Marko - Buki blog jun 13, 2011 - 6:04 pm

      pravo da ti kazem uzeo sam prvu pesmu od onih koje mi je poslao i stavio sam je ovde…poslao mi je 12 komada , stvano ne znam sta je dalje🙂

    • #9 od strane Lugar jun 16, 2011 - 3:27 am

      Saglasan.

  5. #10 od strane sparta kakanjac jun 13, 2011 - 5:55 pm

    super poezija…

    • #11 od strane Marko - Buki blog jun 13, 2011 - 6:04 pm

      hvala🙂

  6. #12 od strane Peščana jun 14, 2011 - 7:13 am

    Sjajan izbor!…i jedna preporuka: pročitaj Poove kratke priče “Carstvo senki“, sigurna sam da će se tebi kao movie person(i) svideti!🙂

    • #13 od strane Marko - Buki blog jun 14, 2011 - 7:29 am

      evo otvorio sam moje tefterce i zapisao🙂

  7. #14 od strane Internet i Marketing jun 15, 2011 - 6:30 am

    Edgar Alan Po – ne da si samo pokrenuo još jedan super serijal, nego si izabrao i moju omiljenu pesmu. Pošto super pogađaš moj ukus, verujem da bismo uskoro mogli da očekujemo i Bajronovu „We we two parted“.🙂

    • #15 od strane Marko - Buki blog jun 15, 2011 - 12:21 pm

      za ovo je zasluzan moj brat , on je vise za knjizevnost man …:) Ti znas da ja veoma uvazavam sve sto moje kolege blogeri predlazu , ova tvoja pesma je upisana u tefter🙂

  8. #16 od strane jungle queen jun 15, 2011 - 4:33 pm

    Hm, poznata mi ova pesma od nekud. Pozdrav bratu🙂

    • #17 od strane Marko - Buki blog jun 15, 2011 - 9:49 pm

      pozdravicu brata🙂

  9. #18 od strane malabreskva jun 15, 2011 - 6:46 pm

    Divno. Ljubav je zaista večna! Prava, naravno🙂

    • #19 od strane Marko - Buki blog jun 15, 2011 - 9:49 pm

      slazem se🙂

  1. Antologija poezije #1 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

