Best of John Williams

Posle jednog velikana ide i drugi, tačnije posle Ennia Moricconea ide John Williams!! Njegova dela govore mnogo više od onoga što bih vam ja sad ovde napisao…Opustite se🙂

Uzivajte!!

Uzdravlje!!

Marko Burazor

Buki blog

, , , , , , ,

  1. #1 od strane sparta kakanjac jun 4, 2011 - 10:42 pm

    Super…

    • #2 od strane Marko - Buki blog jun 4, 2011 - 10:42 pm

      hvalaaaa🙂

  2. #3 od strane cakulanje jun 5, 2011 - 12:45 am

    Oduševljena! Zaista, reči su suvišne. Al’ ja ne bih bila ja ( ne zvala se ja Lorimer🙄 ), kad ne bih rekla da je moja najomiljenija muzička tema upravo iz Šindlerove liste.

    • #4 od strane Marko - Buki blog jun 5, 2011 - 5:10 pm

      Ne zvala se ti Lorimer a ne zoves se tako…Shinlerova lista je definitivno najdublja!!

  3. #5 od strane dudaelixir jun 5, 2011 - 10:04 am

    Moj ukus je kao i Ćakulavin! I najbolji film, od svih ovih na tvojoj „muzičkoj“ listi! Hvala ti!🙂

    • #6 od strane Marko - Buki blog jun 5, 2011 - 5:32 pm

      jest vala Sindlerova lista dobra …za nju je dobio 1 od njegovih 5 oskara🙂

  4. #7 od strane Branko Baćović jun 5, 2011 - 11:53 am

    To su moderni Mozarti i Betoveni. To je prava filmska muzika. Cool.

    • #8 od strane Marko - Buki blog jun 5, 2011 - 5:33 pm

      po meni savremena klasicna muzika je sadrzana u kompozitorima filmske muzike…svi su oni pored kompozitora i dirigenti…

  5. #9 od strane agroekonomija jun 5, 2011 - 3:50 pm

    Divna filmska muzika!

    • #10 od strane Marko - Buki blog jun 5, 2011 - 5:33 pm

      hvala!!🙂

  6. #11 od strane sarah jun 6, 2011 - 1:14 pm

    Bilo sta da napisem ponovicu se, jer su vec blog-drugari rekli sve😀
    mein se dopada i HOME ALONE, zbog onog ludog klinca ;-9

    • #12 od strane Marko - Buki blog jun 6, 2011 - 3:00 pm

      meni se dopadaju sve cim sam ih stavio tu🙂 ma John Williams je car!!

  1. Best of John Williams | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

