Wonderland specijal – Gustave Eiffel

Eiffel Tower

Posle prvog specijala o arhitekturi gde smo ovu priču započeli sa Antoniom Gaudijem tj. njegovim delima. U ovom specijalu ćete imati priliku da vidite neka dela od inženjera i arhitekte Gustava Ajfela, kojeg većina zna po Ajfelovoj kuli i radu sa Ričardom Morisom Hantom i Frederikom Batoldijem na Kipu Slobode.

Pa da počnemo.

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Uzdravlje!

Marko Burazor

Buki blog

 

, , , , ,

  1. #1 od strane agroekonomija jun 3, 2011 - 3:11 pm

    Sjajan prikaz dela velikana arhikteture Aiffela.

    • #2 od strane Marko - Buki blog jun 3, 2011 - 3:22 pm

      to mi je sinulo pre pola sta da nakacim dela Aifelova ..:)

  2. #3 od strane sparta kakanjac jun 3, 2011 - 3:21 pm

    Paris je divan i najvise ga krasi njegova dama od zeljeza…super je, peo sam se na nju pa mogu vam reci da je nesto fenomenalno(navece kad je Paris osvetlen),nadam se da ce i vasi obozavatelji imati srece da je posjete jednog dana…komplimenti za lepu fotografiju i unaprjed vas sve pozdravljam od srca

    • #4 od strane Marko - Buki blog jun 3, 2011 - 3:23 pm

      nisam nikad bio ali bih voleo da vidim sa vrha kako sve to izgleda!! Hvala ti na srdacnim pozdravima!!

  3. #5 od strane Lugar jun 3, 2011 - 5:04 pm

    Sve je ovo lepo i predivno. Ali, železna dama će uvek davati svoj pečat delu Ajfela. Trebala je da bude demontirana nakon izložbe, a eto osta za stalno. Mene oduvek impresionira činjenica da je volumen vazduha koji obuhvata kula teži od železne konstrukcije.

    • #6 od strane Marko - Buki blog jun 3, 2011 - 5:10 pm

      nisam te informacije znao…

  4. #7 od strane dudaelixir jun 3, 2011 - 7:21 pm

    Glasam za Gaudija! Jedino impresivno, po meni, je Toranj! Svaka mu čast na tome! Nisam bila, ali sam čula da je fenomenalan pogled!🙂

    • #8 od strane Marko - Buki blog jun 3, 2011 - 8:19 pm

      Posle ovog poraza Djokovica i ovakvog bezobrazluka FRancuza , pokajao sam se sto sasm napravio ovaj clanak…Tezi cu da mi ni jedan francuz vise ne bude na Blogu…bas sam se iznervirao…

      • #9 od strane Lugar jun 3, 2011 - 8:21 pm

        Pariz nije grad bez stoke. U svakom gradu ima pomenutih😀 . Uostalom Pariz više nije francuski grad. Prava Francuska je u provinciji.

      • #10 od strane Marko - Buki blog jun 3, 2011 - 8:27 pm

        ja sam jedanput bio u Francuskoj i to na Azurnoj obali na ekskurziji i ono sto mogu da kazem da su to najgori ljudi na svetu…toliko sam neprijatnosti doziveo da stvarno nemam reci..

  5. #11 od strane dudaelixir jun 4, 2011 - 8:54 pm

    Pošto je momak moje ćerke trenutno na Rolan Garosu, besan kao ris, obilazi danas Pariz, pa, čim čujem utiske, javiću vam.
    Besna sam i ja zbog Noleta, no, biće još prilike za „osvetu“. Ovo je njegovo vreme, definitivno, a Federerovo prolazi, ovo su mu poslednji trzaji, definitivno. Ja ovo, kao teški amater!🙂

    • #12 od strane Marko - Buki blog jun 4, 2011 - 10:41 pm

      ma mane nerviraju francuzi koji su sve radili kako bi ga sabotirali..kao osvetu za Davis kup, a licno sam imao dosta neprijatnosti sa njima…koji su oni rasisti to je uzas!!

  6. #13 od strane cakulanje jun 5, 2011 - 12:38 am

    Marko, perfektno! Razgaljujuće, kao i uvek🙂

    • #14 od strane Marko - Buki blog jun 9, 2011 - 9:59 am

      hvala!!!

  7. #15 od strane Branko Baćović jun 5, 2011 - 11:51 am

    Gaudi je super… A jel znaš zašto se Ajfelov toranj baš tako zove?

    • #16 od strane Marko - Buki blog jun 9, 2011 - 10:05 am

      Evo sad sam malo potrazio da vidim zasto se tako zove…Eifel je bio glavni dizajner i inzenjer, a njegova fiirma Eiffel at cie je napravila ugovor za Svetski Expo u Parizu, da napravi ovu gradjevinu.Oni su kao radnu verziju nazvali Ajfelova kula i to je tako ostalo, jer to je napravljeno da bude privremena gradjevina.

  8. #17 od strane Internet i Marketing jun 9, 2011 - 6:33 am

    Svi su ti serijali super, ali ovaj mi je omiljeni!!! Ko je sad na redu? Jel može da se zna unapred ili ćeš po običaju prijatno da nas iznenadiš?🙂

    • #18 od strane Marko - Buki blog jun 9, 2011 - 10:07 am

      Prijatno iznenadjujem uvek sve, jer i sebe prijatno iznenadim hehe …nisam planirao o Ajfelovim delima da pravim clanak, jer se nisam setio coveka…i kako mi je krcnulo tako je clanak nastao!!!🙂

  1. Wonderland specijal – Gustave Eiffel | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

