Film za zaborav #1

Glupost od filma #1

Ovaj naziv je možda malo provokativan i malo hejterski ali posle tone pozitivnih članaka mora da dođe i jedan malo negativan🙂

Šta se desilo, pa da pišem ovakav članak?

Pa jedan film mi je izvukao inspiraciju iz podruma da napišem koliko gluposti može da se stavi u jedan film.

Uzmemo danas ja i moja draga da odgledamo neki film, reko ajd da odgledamo romantičnu neku komediju to je onako opuštajuće i za puštanje mozga napašu. U tom filmu igra doduše moja omiljena glumica koja moram da priznam se dobro obojila u sivilo ovog krš filma (omiljena glumica je Natali Portman), a sa druge strane čovek koji ima molersku četku i boji i film i sve okolo u sivilo zadnjih nekoliko filmova koje je snimio i sad će kao da uspešno zameni Čarlija Šina u Dva i po muškarca, to se nikad neće desiti…ima da prave Čarlija od blata! Naravno da ne zaboravim radi se o mužu Demi Mur, Ešton Kučeru

Stvarno ni ne znam kako su ga ovi naši preveli Bez obaveza ili kako god uglavnom film se zove No strings attached…dovoljno glup naziv filma za katastrofu od priče, fora, predvidljivosti, glumačkog odrađivanja…

Radnju vam neću prepričavati jer je ostalo još nekih pola sata da se odgleda, a to je za nas bilo premnogooooo…

Ovakvi filmovi na mom Blogu ne zaslužuju trailer! Neće ga ni dobiti!

Samo je jedan film gori, znamo , za monstrum u ovoj lepoj filmskoj umetnosti to je Eat, pray, love!

U suštini nisam ništa specijalno rekao u ovom članku , samo sam Vas upozorio na ovaj film!

Uzdravlje!!

p.s ne gledajte ovo čudo…!!!!!!!

Marko Burazor

Buki blog

, , , , , , ,

  1. #1 od strane dudaelixir maj 30, 2011 - 9:26 am

    Baš ti hvala na ovom upozorenju. Eštoj Kučer nije nikakav glumac, ali je poznat po poznatoj mu supruzi. A Natali je očigledno, zalutala u ovu priču! Sigurno je da ga neću gledati, baš zbog njega. On je samo za one zezancije što se prikazuju na MTV ili na kom već programu, što smeštaju jedan drugom neslane šale. Budaletine!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog maj 30, 2011 - 9:57 am

      Ma da , kad je on imao neki kvalitetan film..,Upozorenja cu stavljati svaki put kad se prevarim i odgledam neki krs, doduse retko jer uvek se informisem preko imdb-a i recenzija…ali opent se desi🙂

  2. #3 od strane shunjalica maj 30, 2011 - 2:19 pm

    hahah.. e, mene tek ovakva upozorenja navedu da pogledam film, moram da vidim šta to nije vredno gledanja i moga vremena…😀
    obično kad mi nahvale film sa sto strana moja čula se naoštre kako će da se oduševljavaju svako malo.. i tako čekajući da se fasciniram fascinantnim film se završi, a ja ostanem čekajući Godoa..🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog maj 30, 2011 - 2:50 pm

      e pa sad ga gledj uz inat…posle 10 minuta ce ti biti sve jasno🙂 to ti je kao sa najgorim filmom svih vremena Eat, pray ,love posle 13 minuta sap poceo da ubrzavam🙂

  3. #5 od strane Suzana J. jun 5, 2011 - 7:07 pm

    a jaoj, oduzimam ti 5 bambija zato sto ti je krava portman omiljena glumica! dosadna je za tri medalje i jednako njanjava u svakoj ulozi… (kad smo vec kod tog jednolicnog glumljenja na temu kucera!) posrecilo joj se da je nesretna labudica jednako njanjava kao i ona sama, te dobi tog oskara i za to joj skidam kapu (razvalila je u crnom labudu!).. e tako, sad mi je lakse… to ti je za onu zvezdu!😛 nego, film uopste nije toliko glup.. isti je kao i svi ostali iz tog zanra… odlican za nedeljno popodne!

    • #6 od strane Marko - Buki blog jun 5, 2011 - 7:46 pm

      ostao sam bez 5 bambija :((((((( hehe ma opusteno🙂
      Ovaj film je za nedeljno popodne ako hoces da opustis mozak, ali mene je samo iznervirao jer generalno nekako mi bas nije legao i sto je predvidljiv..
      Sto se tice Natali Portman, to da je sva njanjava to vala stoji, ali sta cu kad mi se uvukla pod kozu jos kao klinka u Leonu profesionalcu isto kao Kristjan Bejl sto mi se uvukao pod kozu kao omiljeni glumac u filmu Carstvo Sunca Stivena Spilberga, kad je bio klinac…pisao sam o njemu u clanku Betmen voli sarmu…i jos je srpski zet🙂 ukusi su razliciti i ja to bas gotivim jer onda mozes da imas razlicite poglede na svet🙂 samo mi ti oduzimaj bambije cenim ja to🙂

      • #7 od strane Suzana J. jun 5, 2011 - 10:02 pm

        a pazi mene plavu, pa tebi je ova kravica na avataru? lele:))

      • #8 od strane Marko - Buki blog jun 5, 2011 - 10:49 pm

        hahahha tek sad primetila …Moja kravica najomiljeniji brend u Srba
        :)))

      • #9 od strane Marko - Buki blog jun 5, 2011 - 10:50 pm

        mada menjam ja cesto avatare, bio je roki, bio je iwamn mcgregor, zavisi od jacine slike za pozadinu ovo je iz Thora🙂

      • #10 od strane Suzana J. jun 5, 2011 - 10:50 pm

        e bre, nemoj sad i mleko omiljeno da ostavim zbog tebe i labudice!:))

      • #11 od strane Marko - Buki blog jun 5, 2011 - 10:53 pm

        Pijem samo Sabacku mlekaru iako nemam veze sa Shabcom nikakve🙂

      • #12 od strane Suzana J. jun 6, 2011 - 6:59 am

        ahaha, pa dje me nadje sad i sa sapcem-svidjac mi je odatle, a nikako da se vidimo… prekini da pises komentare na ove diskutabilne teme, samo me nerviras!:))))😛

      • #13 od strane Marko - Buki blog jun 6, 2011 - 11:38 am

        ma zezam se sa Shabackom mlekarom ona mi prva pala na pamet…ustvari pijem mleko Nishke mlekare hehe🙂
        Ima i onda pesma U Sapcu kraj save🙂

  4. #14 od strane Suzana J. jun 5, 2011 - 9:22 pm

    vratio si ih sa onim odlaskom u bioskop sa velikim b!😉 mada imas ti dovoljno kredita ne brini, ali nju ne da ne volem, no mi je skroz kao federer i luis figo! bljakcina…😀

    • #15 od strane Marko - Buki blog jun 5, 2011 - 9:42 pm

      ajd za federa se slazem ali sta ti je luish figo kriv kuku meni pa najbolje krilo na svetu ikada :)))))))) ja ne volem kristjana ronalda ako cemo iskreno… on mi je o boze sta ce mu ona frizura…

      • #16 od strane Suzana J. jun 5, 2011 - 10:01 pm

        a joj luish izdajnik! znas kad je dosao sa realom na kamp nou, pa ga revoltirani navijac barse gadjao s tribina prosvercovanom svinjskom glavom?!:) mada ne zato, nego jednostavno mi je bio odvratan i dosadan! s onom stogodisnjom facom jos od rane mladosti…

      • #17 od strane Marko - Buki blog jun 5, 2011 - 10:46 pm

        hehe stogodisnjom facom haha…ma ja ako biram izmedju reala i barselone biram barsu sad, ali pre dok je igrao Raul i original Luis Nazario de lima zvani Bog Ronaldo..za Real:)

        Inace moj tim pored prvaka sveta Crvene Zvezde je Inter i uvek ce biti !!!🙂

      • #18 od strane Suzana J. jun 5, 2011 - 10:49 pm

        a jaoj brate, ti bas hoces da ti oduzmem sve bambije ikad? pa dodaj tom trojcu jos i chelsea i eto ti moja 4 najomrazenija kluba ikad: cz, real, inter i ch! uaaa… jos kad bi im trenerka bila natali portman, a trenerica golmana smrdet johanson, pa tacno da se samoubije covek!😛

      • #19 od strane Marko - Buki blog jun 5, 2011 - 10:52 pm

        ne volem ni ja skarlet johanson, nju prezirem🙂 dobro si me podsetila za CZ da obnovim clanarinu dobio sam poruku, nakupovao sam gomilu stvari preko clanske karte i imam popuste🙂 na letovanja 15 % sta reci🙂
        Eto izgubi ja sve stecene bambije🙂

  5. #20 od strane Filmovi online april 21, 2014 - 4:44 pm

    Mogu slobodno da kazem da se u potpunosti slazem

  1. Hereafter « Buki Blog

Ostavite odgovor

