Stari Beograd vol.5

Dečanska vinarija

Šta reći, a ne ponavljati se …Beograd kakav je nekad bio:)

I u ovom članku gledamo slike koje nam je poslao Branko Baćović!

Uživajte!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Marko Burazor

Buki blog

, , , , , ,

  1. #1 od strane sparta kakanjac maj 27, 2011 - 4:28 pm

    Super slike…no coment,..ovo cu da podjelim i veliki POZDRAV SVIMA

    • #2 od strane Marko - Buki blog maj 27, 2011 - 4:37 pm

      hvala , hvala🙂

  2. #3 od strane Lugar maj 27, 2011 - 4:57 pm

    Delim preko FB-a🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog maj 27, 2011 - 5:13 pm

      ti mene stvarno hoces da ostavis bez teksta🙂

      • #5 od strane Lugar maj 27, 2011 - 5:23 pm

        Zašto druže? Pa fotke su stvarno dobre, neka ih ljudi vide.🙂

      • #6 od strane Marko - Buki blog maj 27, 2011 - 5:52 pm

        ma zezam se , nego to kazem umesto hvala🙂

  3. #7 od strane dudaelixir maj 27, 2011 - 8:35 pm

    *Divne fotke. Podsetile su me na detinjstvo i na „sodaru“, koju smo imali iza ćoška i uvek sa radošću odlazile, sestra i ja, da nam napuni sifon! Cela skalamerija je bila pišična! Tako je sve nekako fino i gospodsko na fotkama! A fiću smo imali i mi, tamo 60. godina prošlog veka, pa i na more išli njim. Verovatno bismo na konju pre stigli!😉

    • #8 od strane Marko - Buki blog maj 27, 2011 - 8:48 pm

      ma verujem da je to vreme bilo nekako bezbriznije nego ovo sada…
      ja samo znam da sam pretrazio ceo grad kako bi kupio britvu da zamenim brijac postojeci da imam malo retro skalamerije ali nigde nisam uspeo da nadjem

  4. #9 od strane dudaelixir maj 28, 2011 - 10:19 am

    To jedino Marko, možeš pronaći na nekom buvljaku a i kod nas, u NS, subotom, na najlon pijaci. Tamo, nema šta nema! Ja jako ne volim takva mesta!😕

    • #10 od strane Marko - Buki blog maj 28, 2011 - 3:09 pm

      ma pretrazio sam sve, ali ja bi da kupim novu britvu, verujem da u inostranstvu prave…

  1. Stari Beograd vol.5 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

