Best of Ennio Morricone

Filmska muzika sigurno spada u jedan od meni  omiljenijih žanrova muzike, ako može uopšte da se svrsta u žanr. Kao klinac najveći uticaj od  stvaralaca filmskih kompozicija su imala dva autora prvi je Ennio Morricone koji je sa muzikom za spageti vesterne ušao u naš dom preko mog oca i starijeg brata koji su to voleli da gledaju…kad bih pitao koji film ćemo da gledamo oni bi mi odgovorili:‚‚Pa kaubojac“. Dok drugi autor je neprevaziđeni John Williams kojeg sam prvi put spoznao preko bezbroj puta odgledanih Ratova zvezda. Sve u svemu oni su mi otvorili diznu da zavolim filmsku muziku kasnije su se samo nizali autori koji su mi se dopadali i to je ostalo do današnjih dana.

U ovom članku ću Vam predstaviti neki moj izbor kompozicija velikog Ennia!

Uživajte!

Marko Burazor

Buki blog

, , , , , , , , , ,

  1. #1 od strane Lugar maj 25, 2011 - 3:05 pm

    Bravo za ideju! Moda si trebao da dodaš Čejen ne vidim ga ovde. (Ko pamti emisiju 7 TV dana)🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog maj 25, 2011 - 3:15 pm

      hehe pa Cheyenne je prva na listi samo sto sam to ja nesto pravio u movie makeru🙂

  2. #3 od strane dudaelixir maj 25, 2011 - 4:36 pm

    Stvarno je Morricone neprevazidjen. Ne znam koju bih izdvojila, kada su sve fantastične!🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog maj 25, 2011 - 8:17 pm

      meni je omiljena prva Cheyenne mada svaka ima jacinu nevidjenu, nekako su duboke🙂

  3. #5 od strane Lugar maj 25, 2011 - 4:36 pm

    🙂 ma jel bilo ovako il’ si dodao naslov pošto vidim da si pre sahat vremena bio na svom Tube šanelu🙂

    • #6 od strane Marko - Buki blog maj 25, 2011 - 8:16 pm

      hehe, prvo sam napravio klip na youtube-u, i sad vidim da sam nesto zeznuo jer na pola mi je prekinuto:) pa sam onda taj klip iskoristio i stavio ovde🙂

  4. #7 od strane jungle queen maj 25, 2011 - 6:38 pm

    Genijalac! Obožavam ga! Svaka čast da si se setio🙂

    • #8 od strane Marko - Buki blog maj 25, 2011 - 8:18 pm

      eeee setim se ja svacega🙂

  5. #9 od strane Internet Zanatlija maj 25, 2011 - 6:50 pm

    Fenomenalna kolekcija.

    • #10 od strane Marko - Buki blog maj 25, 2011 - 8:18 pm

      ako ti kazes tako onda jeste🙂

  6. #11 od strane sparta kakanjac maj 25, 2011 - 8:51 pm

    Veliki POZDRAV svima i ugodno vecer

    • #12 od strane Marko - Buki blog maj 25, 2011 - 8:57 pm

      tebi takodje:)

  7. #13 od strane agroekonomija maj 26, 2011 - 12:33 pm

    Prekrasna mizika. Ne mogu da se odlučim i izdvojim bilo koje, moram naglasiti, delo.

    • #14 od strane Marko - Buki blog maj 26, 2011 - 1:07 pm

      svaka numera ima neku specificnu dubinu🙂 i jacinu:)

  8. #15 od strane Branko Baćović maj 26, 2011 - 2:21 pm

    E super… Za pola kompozicija nisam ni znao da je on napisao! Al sada znam!

    • #16 od strane Marko - Buki blog maj 26, 2011 - 2:32 pm

      ni ja pre nisam znao, ali kako sam poceo da slusam i jos nisam stavio gomilu kompoziciju koje su poznate bas bas …izostavio sam Kill Bill, Inglorius basterds Quentin Tarantina…svasta jos nesto

  9. #17 od strane cakulanje maj 27, 2011 - 1:21 am

    Priredio si nam pravu poslasticu!!🙂

    • #18 od strane Marko - Buki blog maj 27, 2011 - 1:31 am

      pa zar ne tezim uvek da priredjujem poslastice :)? hehe

      • #19 od strane cakulanje maj 27, 2011 - 1:45 am

        Zaista, Marko, uvek! I već sam ti rekla – sve je baš, ali baš, po mom ukusu🙂

      • #20 od strane Marko - Buki blog maj 27, 2011 - 1:53 am

        moram da pitam:)))

  10. #21 od strane Peščana maj 28, 2011 - 11:56 am

    Prelepo🙂

    • #22 od strane Marko - Buki blog maj 28, 2011 - 3:10 pm

      hvalaa:) komplimenti me samo podsticu da bude jos lepse:)

  1. Best of Ennio Morricone | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

