Bezgranično

Film Bezgranično(orignalan naziv Limitless)  sam odlagao i odlagao gledanje.  Ne zato što mi se nije gledalo, već zato što mi kopija nije bila najbolja…:) Da film zaslužuje vaše vreme po meni zaslužuje, naravno uz ogradu da ne očekujete materijal za Oskara.

Ovde se radi o zabavnom filmu koji bi teško mogao da svrstam u bilo koji žanr jer svega ima po malo. Zato ga neću ni svrstavati.

Radnja filma prati jednog propalog pisca ( Bredli Kuper ga igra, lik iz Mamurluka u Vegasu) kojem devojka daje nogu, gde mu je život postao krš. Međutim on sreće bivšeg šuraka koji je ceo život muljao sa nekim drogama i ovaj mu daje tabletu koja će mu promeniti svet. Sad bi neki rekli, kad Erik pojede bananu postaje Bananamen…e ovde je neka slična priča.

U filmu se pojavljuje i Robert De Niro i kao i uvek, to je sve što ću Vam otkriti… i uživajte u filmu

Pogledajte trailer i dosta od mene🙂

Marko Burazor

Buki blog

, , , ,

  1. #1 od strane mymoonlog maj 20, 2011 - 8:11 pm

    Obozavam filmove od De Nira, obozavam takodjer vas Super Blog …zelim vam svima iskrene i srdacne pozdrave ZIVIO BALKAN

    • #2 od strane Marko - Buki blog maj 20, 2011 - 10:09 pm

      hvalaa:))

  2. #3 od strane dudaelixir maj 20, 2011 - 9:44 pm

    Ih, volela bih i ja da gutnem jedno apče da mi promeni život, doživotno, ali i ljudima oko mene.
    Intrigantan je film, mogu ti reći. Trudiću se da ga nabavim!🙂 Hvala ti na predlogu!

    • #4 od strane Marko - Buki blog maj 20, 2011 - 10:10 pm

      Uvek🙂 sa zadovoljstvom:)

  3. #5 od strane cakulanje maj 20, 2011 - 11:57 pm

    Zbog De Nira ću da gledam, sam’ da znaš : ) a i zbog ovog što je otkrio svoje neslućene potencijale koji su mu verovatno došli ili mogli doći glave, hm!? Će da vidimo, Marko, šta si nam to ovog puta servirao : )

    p.s.
    I samo da ti kažem da sam pogledala Thora i da se nisam prevarila ni pod tačkom razno što sam te poslušala. Odličan!
    Bar meni.

    • #6 od strane Marko - Buki blog maj 21, 2011 - 12:45 am

      Eto za sad nisam ni jedanput omasio hehe🙂 drago mi je …
      i trudim se da uvek stavim napomenu da ljudi ne ocekuju tipa filmove best of za sva vremena…
      inace kad sam bio mali ja i brat smo odgledali u jednom danu iznajmljivajuci iz video kluba 8 filmova…sta reci:) filmofil sa nadam se istancanim osecajem za procenu🙂

  4. #7 od strane Internet i Marketing maj 21, 2011 - 2:01 pm

    Ne znam za film – ali kad bi se ove pilulice prodavale u apoteci, ja bih postala tabletoman. Zbilja intrigantno, moraću da pogledam ovaj film.

    • #8 od strane Marko - Buki blog maj 21, 2011 - 4:55 pm

      ma ovaj film je narucen od farmaceutskog lobija nema sta🙂

  5. #9 od strane Zorz ali ne Bize maj 22, 2011 - 8:43 pm

    ja se smorio i zagasaio posle 15 min.
    Tipicno prepucano americko instant uspeh sranje.

    • #10 od strane Marko - Buki blog maj 23, 2011 - 12:49 am

      ako si procitao moj clank, video si da sam napisao da nije film za Oskara ili sta vec…ovo jeste instant film… i tako to, ali za razbribrigu je po meni ok…kvalitetni film je po meni Black Swan i to mi je omiljeni film prosle godine…sve ostalo je onako, ali i taj instant film…ponekad pogledati je ok bar po meni🙂

Ostavite odgovor

