Thor-Bog grmljavine

Film koji je veoma svež na svetksom boxoffice-u i od skoro kod nas, predstavlja još jednu u nizu ekranizaciju superheroja ovog puta Marvelovog, iako moram da priznam veći sam fan DC Comicsa (šta ću kad je Betmen tamo).

Uzeo sam da vam pišem o ovom filmu jer ponekad treba pogledati i neki blockbuster film, ne možemo stalno gledati jake, teške i kvaltitetne filmove..dobro dođe neka akcija, bajka, epska priča, ne preterano duboka taman da opustimo mozak.Thor je baš takav film.

Moja očekivanja najiskrenije nisu bila prevelika iako igraju moja omiljena glumica (čitaj Natali Portman rules) i gospodin za sva vremena ( Entoni Hopkins pa još i vitez), ali reših da odgledam ovaj film. Ono što mogu da kažem da nisam razočaran filmom i da nisam uludo potrošio vreme.

Film prati Thora(igra ga Kris Hamsvort meni doduše no name glumac ali deluje pravi za tu ulogu) prestolonaslednika Asgarda Boga Grmljavine, koji poseduje neverovatnu moć i koji bi trebalo da nasledi svoga oca na prestolu. Pošto mu temperament nije jača strana, neki planovi se izmiču kontroli. Spoljni neprijatelji se bude dok unutrašnji pokazuju svoje pravo lice. Thor usled svoje gluposti biva proteran na Zemlju, gde upoznaje jednog ženskog smrtnika…

Uživajte u filmu🙂

Marko Burazor

Buki blog

, , , ,

  1. #1 od strane dudaelixir maj 12, 2011 - 9:15 pm

    Meni deluje zanimljivo! Natali je lepa kao boginja. Ne reče da li je u 3 D?🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog maj 12, 2011 - 9:27 pm

      Ja sam ga gledao u kucnoj varijanti bioskopa🙂 tako da sam imao 2D hehe:) DA li ima i da li je u 3D stvarno ne znam…
      Mozda se ponavljam ali Natalin fan sam postao sa Leon Profesionalcem tako da od tada pratim njeno stvaralastvo :)i

  2. #3 od strane Branko Baćović maj 13, 2011 - 8:23 am

    Čekaj malo, pa zar nije Tor bog groma… Tako smo ga mi zvali kada sam ja bio mali🙂. Baš razmišljam da li da idem da gledam to čudo ili ne… Izbegavam te naduvane filmove, posebno holivudske… ali, kao što reče, neki put može i da ti se omane pa da je film ako ne dobar, ono solidan.🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog maj 13, 2011 - 10:30 am

      u pravu si Bog Groma, mada sam ga ja malo izigao na visi nivo :))) eto vidis kako covek napravi gresku…
      Film nije ono naj naj , ali za taj tip filmova je ok dosta ima boja i ambijent je ekstra🙂

  3. #5 od strane cakulanje maj 14, 2011 - 3:47 pm

    Ti uvek svojim preporukama zaintrigiraš. Kad god sam te poslušala, nisam pogrešila🙂

    • #6 od strane Marko - Buki blog maj 14, 2011 - 3:52 pm

      Naravno🙂 da ti prepricam, sto bi onda i gledala film zar ne? Film je ok, nije ono best of, ali je dobar za taj zanr

      • #7 od strane cakulanje maj 14, 2011 - 5:52 pm

        Tačno!

  1. Thor-Bog grmljavine | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

