Best of bree! #1

Mislim da sam na Buki blogu malo zapostavio kategoriju Muzika, pa moram to malo da ispravim i dovedem u normalu. Da sam stvoren za serijale to ste već primetili, ali šta ću kad biram preopširne teme  koje ne mogu da stanu u jedan članak.

U ovom članku ćemo malo slušati muzike koja je po recimo mom ukusu (neće biti domaće muzike koju takođe slušam) svih žanrova i miksova.

Ukusi su različiti tako da Vam možda nisu sve pesme po volji , ali iskreno se nadam da većina jeste.

Sting – Mad About You

Duran Duran – Come Undone

Enigma – Return to Innocence

Dean Martin – Sway

Elvis Presley – Suspicious Minds

Uzdravlje!

Marko Burazor

Buki blog

, , , , , , , , , ,

  1. #1 od strane cakulanje maj 11, 2011 - 8:14 am

    Itekako jeste – po volji🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog maj 11, 2011 - 9:23 am

      drago mi je🙂

  2. #3 od strane Boban maj 11, 2011 - 8:57 am

    Sting i Enigma. Nešto uvek mora da bude ispred🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog maj 11, 2011 - 9:24 am

      Meni Sting i Enigma tako idu jedno uz druga da ne poverujes🙂 mada moji miskevi u kolima izazivaju sok kod onog koji je suvozac tako da bolje cutim🙂

  3. #5 od strane agroekonomija maj 12, 2011 - 7:30 am

    Volim da slušam Stinga, ali Enigma mi je neprevaziđena. Jedno leto sam u Budvi provela uz neprekidno slušanje njihovi divnih melodija.

    • #6 od strane Marko - Buki blog maj 12, 2011 - 9:10 am

      meni su sve podjednako draga , samo su mi razliciti momenti kad mi koja vise legne🙂

  4. #7 od strane dudaelixir maj 12, 2011 - 9:20 pm

    Aha, divne stare pesmice!🙂

    • #8 od strane Marko - Buki blog maj 12, 2011 - 9:24 pm

      bice ih jos, bas sam yapostavio malo kategoriju muzika

  5. #9 od strane sarah maj 15, 2011 - 5:27 pm

    Zivela sam kao klinka nekoliko meseci u Kanadi i tri meseca slusala Elvisa od jutra do mraka, i gledala skoro sve njegove filmove, uzivala i super sto si ga stavio na listu!! Ostale pesme su takodje posebne🙂

    • #10 od strane Marko - Buki blog maj 15, 2011 - 5:34 pm

      Ovo je samo pocetak, bice jos izvodjaca koji zasluzuju prvi clanak…a za Elvisa pa on je Kralj zar ne🙂

Ostavite odgovor

