Wonderland specijal-Gaudi

Park Guell

Wonderland serijal se bavi interesantnim građevinama i arhitektonskim čudesima koja su napravljena u celom svetu. Arhitektura je prevashodna tema ovog serijala. Pošto u Wonderland-u je fokus na raznim građevinama širom sveta, nekako se nameće potreba da se naprave neki specijali koji će posvetiti pažnju delima određenih autora (ne njihovom celokupnom životu, jer za to služe obični članci već samo njihov finalni proizvod).

Antonio Gaudi

U prvom specijalu ćemo obraditi koga drugog do čoveka koji je već imao članak, koji je ujedno i najveći arhitekta koji je ikada stvarao, a to je Antonio Gaudi. Članak posvećen njegovom životu je bio Gaudi od Barselone.

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Marko Burazor

Buki blog

, , , , , , , , , ,

  1. #1 od strane agroekonomija maj 9, 2011 - 6:38 pm

    Prekrasne građevine!

    • #2 od strane Marko - Buki blog maj 9, 2011 - 6:55 pm

      jesu vala, video sam ih uživo jos mocnije izgleda🙂

  2. #3 od strane dudaelixir maj 9, 2011 - 7:57 pm

    Bogami, ovaj čovek je bio genijalac! Sve je prosto nestvarno a imao je tako napredne ideje za svoje vreme!
    Nisam ih videla uživo, ali moja ćerka jeste i oduševljena je!🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog maj 9, 2011 - 8:03 pm

      A ono sto je najfascinantije npr. je to da Sagrada Familia katedrala njegovo najcuvenije delo je gradjeno bey temelja i kamenje je slagano suprotno zakonima statike

  3. #5 od strane Internet i Marketing maj 10, 2011 - 10:43 am

    Apsolutno savršenstvo! Gaudi je moj omiljeni arhitekta i umetnik – jedino žalim što nisam uspela da uđem u Sagrada Familiju jedini put kad sam bila u Barseloni, jer je ispred bio red doslovno kilometarski, a moje društvance je bilo nestrpljivo. Ali zato sam se baš nauživala u parku Guell. Prelepo, taj čovek je neprikosnoveni genije.
    Gaudi, Mikelanđelo i Van Gog su za mene Sveto Trojstvo u umetnosti, svaki u svojoj oblasti!

    Hvala ti za ovaj članak!!!

    • #6 od strane Marko - Buki blog maj 10, 2011 - 12:36 pm

      nema sta da mi zahvaljujes ,jer ovo je za mene merak🙂 da mi ne lzei ovaj clanak ne bih ga pisao.. Ja nisam usao u Sagarda Famillia iz slicnog razloga, a i zato sto sam video u nekoj knjizici kako izgleda unutra a psoljasnjost mi je mnogo mocnija..

  4. #7 od strane Plava Baklava jul 13, 2011 - 4:40 am

    Njegova dela su bajka! Park Guello je predivan. I rodino gnezdo na palati u Astorgi – znaju rode gde ga treba sviti🙂 . I zaista je sve tako mocno kad covek pred tim gradjevinama stoji. Bio je bas-bas genije. Hvala na izboru🙂

Ostavite odgovor

