Wonderland vol.8

Serijal koji se  bavi interesantnim građevinama, kako kod nas tako i u svetu (mada ovo kod nas je više protokolarno rečeno) dobija svoj osmi nastavak. Uživajte!!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane dudaelixir maj 2, 2011 - 8:37 pm

    Wow, koje gradjevine. Moj favorit je ona kuća pokrivena trskom. Rado bih ostatak života provela u njoj!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog maj 2, 2011 - 8:44 pm

      reko da ne zapostavim i ostale serijale :)) ona sa trskom je ekstra , ne bih imao nista protiv da u njoj zivim🙂

    • #3 od strane cakulanje maj 3, 2011 - 1:21 am

      .. a meni ona baraka, šta li je, odmah posle te vaše trščane kućice, a i crkva.
      Gde je to Marko? U Grčkoj možda?

      • #4 od strane Marko - Buki blog maj 3, 2011 - 2:35 am

        moram priznati da mi nije najbolja koncentracija kad sam skidao slike i procitao odakle je , moguce da je crkva u Grckoj:)

      • #5 od strane cakulanje maj 3, 2011 - 11:35 am

        ..a lepa je. Pohvaljujem tvoje serijale, jer su Interesantni, informativni i ovde nikad nije dosadno.

  2. #6 od strane Marko - Buki blog maj 3, 2011 - 11:47 am

    uvek se trudim da bude neki miks, trenutno sam spremio par novih clanaka, da stalno ubacim nesto drugacije:)

  3. #7 od strane Boban maj 4, 2011 - 8:28 am

    Moj favorit – beach-barceloneta🙂

    • #8 od strane Marko - Buki blog maj 4, 2011 - 11:47 am

      mene asocira na nesto, ali necu da budem bezobrazan🙂

  4. #9 od strane Abby decembar 17, 2011 - 5:27 pm

    So cool… It blows my mind how they could make something so off-kilter, yet stable and safe for visitors!

    • #10 od strane Marko - Buki blog decembar 17, 2011 - 6:24 pm

      Human imagination is limitless🙂

Ostavite odgovor

