Rio

Ako čovek hoće da razonodi moždane vijuge nema mu druge nego da pogleda crtani film. Danas popodne pita mene moja lepša polovina da pogledam da li ima da se skine film Rio (inače smo hteli da gledamo u bioskopu ali samo sa sinhronizacijom se daje , a pošto moja malenkost nije pobornik domaćih glumaca novije produkcije, tako i preklapanje glasova na originalne glasove mi je malo degute, i pošto poto hoću na engleskom da ga odgledam). Probam ja da nađem film i posle malo traganja ga i nađem (nije najbolji snimak ,ali može da prođe) podrazumeva se da još srpski tilovi nisu izašli ali to nas nije omelo da gledamo ne sinhronizovani crtani film Rio.

Ajd malo i o radnji valja se:)

Film prati pticu Plavog Makaa, koji je kao mali ptić kidnapovan i prokrijumčaren u SAD iz Brazila. Sreća u nesreći da je njegova kutija negde uz put ispala i da ga je spasila jedna devojčica, koja mu je u životu bila najbolji prijatelj i staratelj. Uz put ga je i razmazila:) Jedan naučnik posle velikog traganja dolazi do radnje u kojoj ona  sad kao  već odrasla devojka radi, i ubećuje je kako bi ona trebala da dođe u Rio, jer on poseduje ženku iste vrste i njih dvoje su poslednja dva primera na celom svetu. Ona prihvata, a onda nastupa …ma Za sve je kriv Rio.

Još da napomenem da su autori ovog crtanog i autori Ice Age-a i da je muzika u ovom crtanom, ludoooo burazeru ludoooo🙂

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane shunjalica april 24, 2011 - 10:56 pm

    već čula pohvale za crtić, ću ga gledam, obećaJEm.😀

    • #2 od strane Marko - Buki blog april 24, 2011 - 10:58 pm

      da ne bude samo obecanje ludom radovanje🙂 ma crtani je ekstra, mnooooooogoo bolji od Ice Age-a

      • #3 od strane shunjalica april 24, 2011 - 10:59 pm

        kad su crtići u pitanju, mrtva sam ozbiljna.🙂

  2. #4 od strane cakulanje april 24, 2011 - 11:11 pm

    Nisam gledala. A što mi je krivo što moj dečak sad spava, jer bi mi sve objasnio ( čini mi se da je spominjao ovaj crtać – da l’ je bila samo najava na Dizniju ili ga je već gledao, nemam pojma ) i ja bih mogla ( kao ) nešto i da kažem, u vezi sa temom, jelte!?

    Za muziku si u pravu ( kao i uvek🙂 ). Da je to – to, naslućuje se već i iz trejlera.

    • #5 od strane Marko - Buki blog april 25, 2011 - 9:12 am

      ovaj film se daje u bioskopima, i uglavnom ga ima sa sinhronizacijom verovatno prilagodjeno za klince samo…meni ta sinhronizacija nikad ne moze da bude dovoljno dobra kao original (izuzetak crtani filmovi u 7 i 15 :))

  3. #6 od strane agroekonomija april 25, 2011 - 7:37 am

    Film Rio je prava uživancija i razbibrika. Slažem se da samo crtani filmovi mogu i mlade i starije da oraspolože i oslobode svakodnevnice.

    • #7 od strane Marko - Buki blog april 25, 2011 - 9:13 am

      ma da gledas i opustis se i jednostavno ti nabace osmeh na lice🙂

  4. #8 od strane dudaelixir april 25, 2011 - 11:05 am

    Gledala sam odlomke. Preslatko je sve, šareno, veselo, muzika je odlična! I ja bih ga rado gledala u bijonji! Hvala ti Marko!🙂

    • #9 od strane Marko - Buki blog april 25, 2011 - 2:38 pm

      uvek na usluzi:)

  5. #10 od strane Nikola Berakovic Wien novembar 15, 2011 - 6:54 pm

    Ja sam gledao ovaj crtani sa skolom u bijoskopu u austriji,crtac je stvarno zanimljiv
    “___“

    • #11 od strane Marko - Buki blog novembar 15, 2011 - 7:13 pm

      I nadam se da te je nasmejao🙂

  1. Rio | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

