Stari Beograd vol.2

Kafana Nušić

Pre nekog vremena smo počeli sa serijalom koji se mnogima od Vas veoma dopao, serijalom o Beogradu kakav je nekada bio. Ovaj članak nije predviđen da sad ja nešto razglabam, već da Vi uživate u slikama, naše prestonice kakva je nekada bila.

Uživajte!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane dudaelixir april 19, 2011 - 9:29 pm

    Divna kolekcija starih razglednica!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog april 19, 2011 - 9:58 pm

      i meni se svidja🙂

  2. #3 od strane Filmetric april 19, 2011 - 10:10 pm

    Odlično! Kolarčeva mi je posebno interesantna!

    • #4 od strane Marko - Buki blog april 19, 2011 - 10:13 pm

      meni su sve na svoj nacin, posebno stare kafane i ljudi koji sede u njima🙂

      • #5 od strane Lugar april 20, 2011 - 6:07 pm

        Saglasan!🙂

  3. #6 od strane Peščana april 20, 2011 - 1:00 pm

    Prelepo!🙂

    • #7 od strane Marko - Buki blog april 20, 2011 - 4:02 pm

      hvala:)

  4. #8 od strane nenad77 april 20, 2011 - 4:53 pm

    Mnogo mi se sviđa Buki! Fotke su EXTRA 😉

    • #9 od strane Marko - Buki blog april 20, 2011 - 11:48 pm

      Hvala Nenade!!!

  5. #10 od strane Internet i Marketing april 21, 2011 - 12:23 pm

    Stvarno divne fotografije. Moja omiljena je „Kod konja“. Jedva cekam sledeci clanak iz serijala!🙂

    • #11 od strane Marko - Buki blog april 21, 2011 - 1:54 pm

      ako jedva cekas , onda ce on biti mnogo skorije nego sto sam planirao:)

      • #12 od strane Internet i Marketing april 22, 2011 - 8:45 pm

        E, čudo si, nemam reči. Ako ti nešto znači, idem za koji dan na odmor i „postiću“ od Interneta nekih 10-ak dana pa imaš vremena.🙂
        Moram da kažem: ako neko vodi brigu o svojim čitaocima, onda si to ti. Svaka čast!!!

    • #13 od strane Marko - Buki blog april 22, 2011 - 10:16 pm

      posto ne mogu da stavim odogovor ispod tvog odgovoroa…sto se tice mojih citaoca, sustina bar kako ja gledam i generalno u zivotu da se postavim npr . iz tvoje perspektive kao citaoca onoga sto sam ja prezentovao…i jednostavno da napravim miks onoga sto se meni svidja i onoga sto bi ljudima opustilo mozdane vijuge i jos ako npr. narucite sta bi voleli da bude u sledecim clancima , meni utoliko bolje i lakse:)

      • #14 od strane Marko - Buki blog april 22, 2011 - 10:17 pm

        ocigledno mogu da stavim ispod , greska🙂

  6. #15 od strane Andrej novembar 30, 2012 - 11:24 am

    Da li se zna gde se nalazila Kafana Nušić? Sve pohvale za ovu kolekciju i ukupno za blog!

    • #16 od strane Marko Burazor decembar 1, 2012 - 9:46 am

      stvarno ne znam da ti kazemo, mogu malo da kopam pa da ti nadjem

  1. Stari Beograd vol.2 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

