Eeee dobri stari crtani u 7 i 15! vol.4

Ako ste mislili da sam zaboravio na serijal o crtanim filmovima, grdno ste se prevarili…:) Od silnih serijala koje sam započeo ne mogu da pohvatam šta gde i kada je bilo🙂

Malo vraćanja u detinjstvo nije na odmet. Polećemo!

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane cakulanje april 14, 2011 - 9:06 am

    Sofronije😆

    Adios!

    • #2 od strane Marko - Buki blog april 14, 2011 - 10:58 am

      hehe ludo burazeru ludo🙂

  2. #3 od strane dudaelixir april 14, 2011 - 8:30 pm

    Joj, jeste, svi su slatki. Sve ovo, što se danas prikazuje, bedna je zamena!🙂 Lepo podsećanje!

    • #4 od strane Marko - Buki blog april 14, 2011 - 10:34 pm

      podsecanja ce biti jos i jos🙂

  3. #5 od strane Internet i Marketing april 15, 2011 - 8:52 am

    Jao, da ti nemaš ovaj serijal, pa ja bih potpuno zaboravila Inspektora Draguljčeta… Hm, a možda je to i krštenica. Ali, nije važno šta je u pitanju – podsećaj me i dalje!🙂

    • #6 od strane Marko - Buki blog april 15, 2011 - 9:19 am

      draguljce sa svojim smehom smehom je zakon:)

  4. #7 od strane sarah april 15, 2011 - 6:37 pm

    Maki a „japanska buba“ 😆
    posle crtaca smo leteli u krevet, ko ce dananju decu da natera u pola osam ukrevet😆
    sofronije je car😀

    • #8 od strane Marko - Buki blog april 15, 2011 - 10:39 pm

      japanska buba?🙂 ne secam se toga , podesti me

      ja znam da sam u sedam i 20 vec zahrkao kad sam bio mali…dobra stara vremena…ma ova deca do 15 godine ce biti bledi vampiri koji tumaraju do 4 ujutro …

      • #9 od strane sarah april 16, 2011 - 9:05 am

        Debela japanska buba sa ogromnim naocarima i dva zapca koji zele da je ulove, mislim da su taj crtani hrvati preveli, ali odlican je pogledaj na yutube, ma setices se sigurno😀
        Danasnji klinci, ijao-O😉

  1. Eeee dobri stari crtani u 7 i 15! vol.4 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

