Tuto reklama! vol.4

Pre nego što krenemo sa ovim člankom da vam se svima zahvalim na podršci koju ste dali Buki blogu, jer ove nedelje smo prešli granicu od čak 10 000 poseta. Hvala vam još jedanput!!!!

Što se tiče ovog članka, evo nas u četvrtom delu serijala o zanimljivim reklamama. Slobodno u komentarima glasajte za omiljenu reklamu🙂

Polećemo

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane dudaelixir april 9, 2011 - 4:39 pm

    Meni je ona sa mlekadžijom i ova poslednja, superrrrrr! Baš sam se nasmejala. Hvala ti puno! I čestitamna posećenosti!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog april 9, 2011 - 4:57 pm

      Hvala na cestitkama:)
      Meni su prva i poslednja najbolje …ekstra mi je bio taj fazon Noc reklamozdera …tako da ovde na Buki blogu imamo dnevne reklamozdere🙂

  2. #3 od strane cakulanje april 9, 2011 - 5:42 pm

    Znaš šta, Marko!! Nemo’ više da se izjašnjavaš u sopSTVEni serijal, jer će svi pomisliti, pa i ti, da prepisujem od tebe:mrgreen:🙂 Kako sad da glasam za onog snežnog „candle light“ romantičara i za fanny australijsko pivo🙄 Kako? Ccc🙂 Mada, i onaj britanski „jat“ je, jedna tako fina reklama.

    • #4 od strane cakulanje april 9, 2011 - 5:47 pm

      Opet ja🙄 ČESTITAMOO!!!😀

      Šta ćeš, senilnost već uveliko postaje moje drugo ‘ja’..pu

      • #5 od strane Marko - Buki blog april 9, 2011 - 6:16 pm

        hehehe, necu vise da se izjasnjavam jer ove koje sam izabrao to je ono sto mi se svidja🙂

  3. #6 od strane Internet i Marketing april 10, 2011 - 6:56 am

    Još jedan super post u fenomenalnom serijalu. Čestitam više od 10 000 poseta – svaka je potpuno zaslužena.🙂

    • #7 od strane Marko - Buki blog april 10, 2011 - 5:46 pm

      hvala hvala🙂

  4. #8 od strane nenad77 april 10, 2011 - 8:22 am

    Buki moj glas definitivno ide prvoj reklami-najjača je,slatko sam se ismajao…. 😀

    • #9 od strane Marko - Buki blog april 10, 2011 - 5:46 pm

      hehe, i meni je dobra ta reklama zato sam je stavio na prvo mesto🙂

  5. #10 od strane Branko Baćović april 11, 2011 - 4:20 pm

    Mrni su super ove kada se desi nešto neočekivano. Kada je onaj šlabajzer pao sa terase… je mega. Ali je takvu ideju teško prodati. Svaka čast direktoru koji je odobrio kampanju!!!!!!! (poslednji oglas za pivo)

    • #11 od strane Marko - Buki blog april 11, 2011 - 6:21 pm

      meni su prva i poslednja najjace , stvarno svaka cast direktoru …to je smelo🙂

  6. #12 od strane Branko Baćović april 11, 2011 - 10:13 pm

    Pa zamisli da odeš u Jagodinsku pivovaru i da im predložiš ovakav spot. Da deda padne u bazen sa sve brcima haha. Mislim da bi te izneli u belo košuljče na simpatične trakice oko namlaćenih leđa🙂

    • #13 od strane Marko - Buki blog april 12, 2011 - 12:51 am

      ako bih otisao da pitam Palmu , ne da bi deda padao u vodu vec bi imao i bliznakinje da mu ostr brke, a kao vizuelni dekor kao uslov bi bila zirafa u kadru hahaha:)

  7. #14 od strane malabreskva oktobar 14, 2011 - 8:21 pm

    Ha,ha, odlični. Ima dobrih i kod nas, ali ne baš toliko… Najgluplje su mi one koje pravi MTS🙂

    • #15 od strane Marko - Buki blog oktobar 14, 2011 - 10:46 pm

      hehe pa kao neko ko je radio do pre neku godinu u MTS-ovoj konkurenciji ne bih se bas slozio…najgluplje pravi Vip,a najbolje pravi Telenor dok je MTS tu u sredini jer ona sa Djokovicem poslednja im je bomba , savrsena🙂 Ukusi su razliciti

  1. Tuto reklama! vol.4 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

