Agenti sudbine

The Adjustment bureau ili Agenti sudbine kako su ga naši preveli (pravi prevod bi bio Biro za prilagođavanje) predstavlja veoma interesantan film koji govori o tome da o ono što nam je suđeno je jače od svega, bez obzira na prepreke. Za sve postoji način, ako se dovoljno želi.

Kao i uvek moje je da vas zainteresujem, a sad da li ćete vi gledati to je ipak do vas.

Film prati Dejvida (glumi ga Met Dejmon) koji je političar sa dosta perspektive i kome je zacrtano da dosegne velike visine. O njegovom putu se stara neko ko gleda odozgo, tačnije grupa agenata koji mogu da prilagođavaju određene delove stvarnosti kako bi tu osobu držali na pravom putu koji je sudbinski zacrtan. Međutim, pojavljuje se jedna devojka u njegovom životu  i ….:)

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane shunjalica april 4, 2011 - 11:26 am

    zašto zaplet uvek počinje sa pojavom devojke!?!🙄

    • #2 od strane Marko - Buki blog april 4, 2011 - 11:31 am

      Isto se to moze reci kad je glavni lik filma devojka i onda ide recenica : I on je usao u prostoriju …heheh🙂
      Moje misljenje je zato sto je tako zanimljivije🙂

      • #3 od strane shunjalica april 4, 2011 - 11:46 am

        haha… biće da samo u sudaru te dve vrste energije može da nastane zaplet..🙂

  2. #4 od strane dudaelixir april 4, 2011 - 1:04 pm

    Joj, kako me uvek zagolicaš a ja volim da znam SVE. Ja sam, verovatno JEDINA na svetu koja voli da zna radnju filma od početka do kraja, jer, ne mogu da dočekam kraj. To ti je blizanačka radoznalost. I ne smeta mi, zaista. Tako da, možeš mi ŠAPNUTI, šta je bilo do kraja, još više ću želeti da ga odgledam!!!😉🙂

    • #5 od strane Marko - Buki blog april 4, 2011 - 6:23 pm

      Ostajem istrajan do kraja🙂 nema saputanja, film mora da se odgleda hehe🙂

      • #6 od strane cakulanje april 5, 2011 - 7:59 pm

        Kad ti kaaažeš :coll:

  3. #7 od strane cakulanje april 5, 2011 - 8:02 pm

    izem ti!! COOL!!
    saćem probam jopet😎

    • #8 od strane Marko - Buki blog april 5, 2011 - 8:59 pm

      hehehe🙂

  1. Agenti sudbine | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

