Zagor-Sultanova ruka

Posle velikog uspeha članka o stripu Alan Ford (odnosno članak je predstavljao jednu epizodu stripa) idemo dalje sa drugim stripom koji je meni mnogo prijemčljiviji bio dok sam bio mlađi,reč je o Zagoru. Što se tiče Alana Forda nijedan od likova neće biti kasnije zapostavljen, ali kao što me znate ja volim da pravim malo miksove od kojih se zavrti glava🙂

Epizoda Sultanova ruka nek počne:)

Uzdravlje!!

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane dudaelixir april 1, 2011 - 11:25 am

    Joj, nije me to nikada interesovalo, jer, žensko sam! No, sigurno će mnogi muškarci uživati i podsetiti se ovog stripa!🙂 Lepo od tebe što postavljaš i stripove!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog april 1, 2011 - 11:44 am

      hehe🙂 ovo i jeste vise za muskarce🙂 bice nesto i sto zene samo vole🙂

  2. #3 od strane cakulanje april 1, 2011 - 8:37 pm

    Ja onda mora biti da sam muško, boga ti ( Dudo, sad sam se zabrinula😉 ), kad je prvo što sam počela u životu da čitam bio strip. Zagor mi je bio idol, a u Blek Stenu sam bila zaljubljena ( ovde kod Marka sve neki likovi u koje sam bila ili sam još uvek zacopaTA ).
    Marko, moraš da joj postaviš neke krupnije fotke i to u boji, i Zagora, a i Blek Stene, da vidi moje Dudulence šta su mišićavi muškarci, hehe😀

    • #4 od strane Marko - Buki blog april 1, 2011 - 9:21 pm

      Hehehe pokussao sam da stavim vece slike ali WP ih sve smanjuje tako da ovo sto sam stavio je najvece…meni su ovi stripovi mnogo mocniji, pogotovu Blek Stena…i Dilan Dog..Moj kum i najbolji drug ima nadimak Blek Stena hehe🙂 a bice i za tebe i za druge koji vole stripove jos stripova🙂

      • #5 od strane cakulanje april 1, 2011 - 10:13 pm

        Pa Teks Viler, pa Komandant Mark! Joj, što naviru sećanja🙂
        Kako se ono beše zvao strip u kom se pominje Ani Četiri Pištolja?

  3. #6 od strane Lugar april 5, 2011 - 12:37 pm

    Kako ono bejaše? Zagor Te Nej – Duh sa sekirom i njegov pratilac Čiko sa dugačkim imenom …🙂

    Ako uspeš da nađeš neki strip tipa Diabolic ili Uranela, bilo bi super.

    • #7 od strane Marko - Buki blog april 5, 2011 - 2:23 pm

      Ajd probacu, najveci problem mi nije da nadjem vec da ih uplodujem ovde u vecem formatu da bude vidljivo, ako nadjem dodacu ti link pa da skines da imas za sebe🙂

  1. Zagor – Crni Šeik « Buki Blog
  2. Zagor-Sultanova ruka | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

