Muzika iz filma Roki

Na početku ovog bloga bio je jedan članak Going the distance u kojem je centralna figura bio Silvester Stalone i lik (Roki) koji ga je proslavio. Ko god da je gledao sve filmove iz serijala možda bi imao malo oprečnije mišljenje o kvalitetu svih filmova, neki bi im se sviđali neki ne. Deo svih filmova koji se svima sviđa je muzika.  Možda i jedna od najboljih filmskih muzika (doduše meni je svaka druga najbolja hehe) ikada.

U ovom članku ću pokušati da vam izdvojim neke od meni najdražih numera

Vežite se polećemo

1.Going the distance -Rocky

2.Gonna fly now – Rocky

3.Eye of tiger – Rocky 3

4.Training montage – Rocky 4

5.The measure of the man – Rocky 5

6.Living in America – Rocky 4

7.Go for it-Rocky 5

8.Philadelphia morning-Rocky

9.No easy way out – Rocky 4

10.It`s a fight – Rocky Balboa

11.Hearts on fire – Rocky 4

12.The final bell – Rocky

Uzdravlje!!

Marko Burazor

Buki blog

, , , , , ,

  1. #1 od strane Nena mart 30, 2011 - 10:20 pm

    Glasam za Heart of fire!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog mart 31, 2011 - 8:39 am

      Zabelezeno🙂

  2. #3 od strane cakulanje mart 31, 2011 - 10:03 am

    A ja za Philadelphia morning🙂, mada si Going the distance s pravom postavio na prvo mesto, Fanfareeeeeee🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog mart 31, 2011 - 11:26 am

      Meni je going the distance ono najjjjjjjjj najjjj …ma to mi je melodija mobilnog hehe🙂

  3. #5 od strane dudaelixir april 1, 2011 - 11:28 am

    Glasam za prvopostavljenu! Da li došao do podatka ko je pisao muziku za sve filmove? Mislim, da li je isti čovek ili su to bili različiti kompozitori?🙂

  4. #6 od strane Marko - Buki blog april 1, 2011 - 11:49 am

    aha…to je Bill Conti…on je pisao muziku za sve filmove , samo je u saradnji sa drugim muzicarima odredjene pesme angazovao za film …tako su grupa Survior napravila Eye of tiger za film, a muziku je potpisao Bill Conti ..on je uglavnom komponovao muziku za filmove gde je igrao Silvester Stalone, a jos je poznata i cuvena njegova tema za Dinastiju:)

  5. #7 od strane Suzana J. april 3, 2011 - 12:00 pm

    ne mogu da klikcem na linkove, nemam dovoljno neta:) ali moj kolega ima onu sto ga prati kad trci uz stepenice valjda u prvom delu, ta je valjda glavna pesma… skroz je ok! mada je meni definitivno fejvorita „eye of a tyger“… a od soundtrack-ova ti toplo preporucujem „ljubav iz doba kolere“! neverovatni instrumentali i dve pesme koje na markesovu licnu zelju peva licno shakira:) „pienso en ti“ mi je omiljena…

    • #8 od strane Marko - Buki blog april 3, 2011 - 9:50 pm

      eeee hvala ti sto me podseti na taj film ljubav iz doba kolere, video sam nesto malo filma cuo par numera i bas sam se odusevio i hteo sam inace da skinem hvallaa:)
      Roki je klasika i ima najinspirativniju muziku🙂

  1. Muzika iz filma Groznica Subotnje Večeri! « Buki Blog
  2. Muzika iz filma Roki | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

