Filmske greške #1

Kod mene svakog dana niče neki novi serijal, naravno ne zapostavljam već započete. Tako jednog lepog sunčanog (od skoro …zima se odužila) dana pijem ja kafu sa mojom  dragom i pitam je šta ti misliš šta bi bilo interesantno da se ubaci u Blog koja još tematika…Ona mi kaže, što ne ubaciš filmske greške , meni je to stvarno uvek bilo zanimljivo.

Hm,  razmislim ja malo, pa to stvarno jeste zanimljivo. I tako nasta ovaj prvi članak serijala o filmskim greškama.

Da krenemo🙂

Napomena : na slikama već ima objašnjeno na engleskom

Orlando Blum koji kulira u ćošku kadra pri snimanju Pirata sa Kariba

Švarceneger u filmu  Komando u jednoj sceni vozi izlupan i brend new Porše

Terminator 3 i vožnja jednog istog aviona sa dva različita serijska broja

Pa i neprikosnoveni Ratovi zvezda su imali po koju greškicu npr. kao na slici levi vojnik je pogođen, a desni pada

Koliko jakih filmova i blokbastera, a mi nismo primetili gomilu stvari ccc..pogledajte super turbo pogon na kočijama u Gladijatoru

Nadam se da je početak ovog serijala nagoveštaj da ćemo se kao i uvek dobro zabaviti🙂

Uzdravlje

Marko Burazor

, ,

  1. #1 od strane dudaelixir mart 27, 2011 - 8:06 pm

    Odličan izbor! Ako je ovo početak ovog serijala, sa nestrpljenjem čekam nastavak!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog mart 27, 2011 - 8:35 pm

      Bas mi je drago da ti se svidja🙂 bice i drugi uskoro🙂

  2. #3 od strane Branko Baćović mart 28, 2011 - 11:04 am

    Cool… ja retko kada primetim grešku, ali dosta puta ne mogu da nastavim sa gledanjem filma (osim u slučaju serije Prijatelji) kada vidim mikrofon. To mi totalno sj… koncepciju i odmah zamišljam sve kamermane i šminkere kako se jure i sapliću okolo. I magija ode🙂

    Mislim da sam u Vrhovima Zelengore video nemačkog oficira sa onim modernim podvodnim satom, a u serijalu o Bordžijama sam video da jedan tip iz kočija iskače i to baš na sred pešačkog prelaza!!! Kao da nisu mogli da pomere 3 metra! A ljudi su mi rekli da u seriji Okupirani grad (stara hrvatska serija iz doba ilegalaca) ilegalac puca jednom a vide se tri plamena iz pištolja kao da se u jednom trenutku na zidu lepo vidi natpis: Punk is not dead🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog mart 28, 2011 - 3:45 pm

      hahaha🙂
      Ja samo ne mogu da verujem kako im je gomila stvari promakla , pa i oni mikrofoni…zar ne mogu da srede da se to ne vidi ili pak da snime ponovo tu scenu…to mi nikad nece biti jasno:)

  3. #5 od strane Internet i Marketing mart 29, 2011 - 12:32 pm

    Super ideja za serijal! Draga je imala sjajnu ideju.🙂

    • #6 od strane Marko - Buki blog mart 29, 2011 - 12:39 pm

      Naravucenije je slusaj zenu:)

  4. #8 od strane Ivan M maj 5, 2011 - 9:03 pm

    Buki sve je ok, ali ne diraj mi KOMANDOSA!! Hehe

    Taj film mogu da gledam iznova i iznova i nikad mi ne dosadi…i na svako sledece gledanje uocim neko novo ludilo, extra!

    Ajd pozdrav🙂

    • #9 od strane Marko - Buki blog maj 5, 2011 - 9:21 pm

      veruj mi uz komandosa i neprevazidjenu Alisu Milano (kao devojcica ) sam odrastao…volim ja vecinu filmova nego imaju greske …doduse ja ih nisam primetio:)

Ostavite odgovor

