Lupus in fabula vol.5

Dragi moji mi ovde stalno pravimo neki miks nadam se da Vam se neće zavrteti u glavi:) Malo Wonderlanda, malo Fotolandia serijala malo crtanih filmova pa se vratismo na nama drage i omiljene izreke. Pa evo nas i u petom delu serijala posvećenom dubokoumnim ili zanimljivim izrekama.

  • Usuditi se: to je cena napretka. Viktor Hugo
  • Čuvaj se malih pukotina; mala će pukotina potopiti i veliki brod. Benjamin Frenklin
  • Kad su svi protiv Vas to znači ili da ste apsolutno u krivu ili apsolutno u pravu. Albert Guinon
  • Oni koji se preterano bave malim stvarima često postaju nesposobni za velike. La Rochehoucauld
  • Kad sam bio mlad mislio sam da je novac najvažnija stvar u životu; sad kad sam ostario znam da jeste! Oscar Wilde
  • Ne mogu Vam dati recept za uspeh, ali Vam mogu reći formulu za neuspeh: NASTOJTE SVAKOME UGODITI! Herbert B. Swope

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane srebrnastopaperje mart 4, 2011 - 10:49 pm

    Ne mogu Vam dati recept za uspjeh, ali Vam mogu reći formulu za neuspjeh: NASTOJTE SVAKOME UGODITI! Herbert B. Swope

    • #2 od strane Marko - Buki blog mart 4, 2011 - 10:52 pm

      meni se ta izreka bas svidela sad sam listao po toni izreka kad sam birao i ta mi je bila bas onako pravo u metu🙂

  2. #3 od strane dudaelixir mart 4, 2011 - 11:01 pm

    Nisam sigurna koju bih izdvojila jer su sve fantastične. Svaka od ovih izreka je za razmišljanje!🙂

  3. #4 od strane Marko - Buki blog mart 4, 2011 - 11:05 pm

    Sustina ja da imaju neku korisnost da bar malo pokrenu na razmisljanje🙂

  1. Lupus in fabula vol.5 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

