Fotolandia vol.5

Evo nas i kod petog serijala mnogima oda vas omiljenom serijalu. A ja volim da pravim serijale hehe🙂 Kao i uvek napominjem da poenta ovakvih članaka nije da ja previše sad nešto pametujem već da opustite moždane vijuge kroz zanimljive sličice…

Ne brinite se biće i onih članaka sa mlo više teksta🙂 a manje slika !

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

 

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane cakulanje februar 21, 2011 - 12:35 am

    Meni se baš sviđaju ovi tvoji serijal-članci sa mnoštvom slika🙂 Zašto da ne?? Zabavno je i kako ti kažeš, opuštaju vijuge🙂

    Fotografije su vrlo zanimljive. Moj favorit je ‘radijator’😆

  2. #2 od strane Marko - Buki blog februar 21, 2011 - 2:43 pm

    Moja ideja je da stalno bude nesto sto je zanimljivo bar po meni, da bude sarenoliko i dok se pisu oni duzi clanci koji su vise edukativni da se opustaju mozdane vijuge …:)

  3. #3 od strane dudaelixir februar 24, 2011 - 6:03 pm

    Fotke su fenomenalne! I stvarno su za odmaranje vijuga! Hoćemo joššššš!🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog februar 24, 2011 - 7:41 pm

      Bice jossss🙂

  4. #5 od strane sarah februar 25, 2011 - 10:43 am

    Odlicne fotografije i izbor!! Fantasticno… uzivanje je uzivati kod tebe na blogu😀

Ostavite odgovor

