Due date

Film koji sam već duže vreme hteo da pogledam ali su sve bile neke kamere od kopija, pa sam ipak pričekao da izađe malo bolji snimak, pre neki dan je i izašao. Ovi naši što uvoze filmove su ga preveli Kad vodenjak pukne, ima malo veze sa vodenjakom, ali malo mi je taj naziv ipak bezveze Due date=Kad vodenjak pukne.

Na stranu to kako su ga ovi naši preveli, ja sam film gledao pod nzaivom Due date. Režiju filma potpisuje isti režiser koji je radio Hangover = Mamurluk u Vegasu, dok je glavni glumac Robert Dauni junior i valjda Zek nešto (kosmati lik sa bradom iz Hengovera-najsmesniji lik).

O  ovom filmu pišem iz prostog razloga što me je baš nasmejao i ajde kao da vam preporučim, simpatičnu road trip komediju.

Radnja filma je jednostavna. Peter (Robert Dauni) se stiajem okolnosti sudara sa Itanom (Zek) na aerodromu, zamenjuju neke stvari, ukrcavaju se na avion, pominju ono što ne bi smeli u avionu, zabranjuju im za ubuduće korišćenje aviona, moraju da idu kolima 2000 milja, Piteru treba da se porododi žena za 3 dana. E ostalo odgledajte sami, da vam ne otkrivam više.

Smešan je film, bar je meni bio.

Marko Burazor

, , , ,

  1. #1 od strane Internet Zanatlija februar 11, 2011 - 10:38 pm

    Bilo bi interesantno videti šta je reditelj sada napravio, jer Hangover je odličan film.🙂

  2. #2 od strane Marko - Buki blog februar 11, 2011 - 10:48 pm

    Hangover je bolji film, ali ovo da opustis mozak je bas po meri🙂

  3. #3 od strane dudaelixir februar 12, 2011 - 6:11 am

    Mamurluk u Vegasu je užasno smešan film. Najviše volim da gledam komedije, ali ih, na moju veliku žalost, ima sve manje.
    Poslednje što sam gledala su ona dva filma o Fokerovima, mada nisam pogledala ovaj poslednji, sa malim Fokićima, ali hoću, sigurno.
    Reklamu za ovaj film sa videla i hvala ti što si me podsetio!🙂

  4. #4 od strane Marko - Buki blog februar 12, 2011 - 10:17 am

    Nema na cemu i uvek🙂 Simpatican je film, nije naj naj ali nije baceno vreme defintitivno🙂

  5. #5 od strane Suzana J. februar 13, 2011 - 11:43 am

    i ja bih da gledam ovaj, ali i da dovrsim „mamurluk“ koji sam pocela da gledam pri povratku busom iz praga, ali usled unti-povrac pilule, zaspah na pola i nikad isti ne dovrsih😀

    • #6 od strane Marko - Buki blog februar 27, 2011 - 9:12 pm

      hehe…odgledaj prvo mamurluk🙂

  1. Due date | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

