Tuto Reklama! vol.1

Pre nekih desetak godina desio se pionirski poduhvat na ovim našim prostorima na kojem smo moj kum i ja prisustvovali , jest da smo bili  do pola programa  jer smo u međuvremenu zaspali ali to što smo videli nas je oborilo sa nogu bukvalno hehe, ta menifestacija je bila Noć Reklamoždera.Ne  kažem da nije bilo zanimljivo nego bioritam je bio drugačiji nego danas (u 11h uveće bi se veoma lako već komirao koliko bi mi se spavalo).

E pa dragi moji,  sećanje na tu prvu Noć Reklamoždera mi je dalo inspiraciju za otvaranje nove teme i novog serijala koji će se baviti  zanimljivim, originalnim i  smešnim reklamama od Beograda do Tokija 🙂

Pa da krenemo u našu Noć Reklamoždera koja će se zvati Tuto Reklama (ako me pitate zašto tako, odgovor je 🙂 trenutak inspiracije🙂 )

Uzdravlje

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane srebrnastopaperje februar 9, 2011 - 3:57 pm

    😀

  2. #2 od strane Marko - Buki blog februar 9, 2011 - 4:00 pm

    Nadam se da je dobra ideja sa ovim reklamama…moja je omiljena sa devojkom sto ulazi u kola🙂

  3. #3 od strane dudaelixir februar 9, 2011 - 5:41 pm

    Fantastična ti je ideja sa ovim reklamama. Joj, ne znam ni sama koja mi je najbolja!!! Možda ona sa USE CONDOMS da nemaš potomaka, mada, sve mi to od dece napravimo. Za uvo, pa u neki ćošak na „drugarski“ razgovor!🙂
    Dobra je i ona prva sa šipkom,😀😀😀
    Evo, htedoh da kažem koja mi je od naših reklama najbolja pa ne mogu ni jedne da se setim. Aha, ona za nektar sokove: Nije svejedno, kada tipu pronalaze neki posao na visokom položaju. A on perač prozora na VISOKIM ZGRADAMA! I sve te nektarove su ok!

  4. #4 od strane Internet i Marketing februar 9, 2011 - 6:06 pm

    Super! Ja ti inace obozavam dobre reklame. A moj favorit? Pa, sta da ti kazem, I want those sweeties – zato sto potpuno mogu da se poistovetim s tom reklamom. Reklama, a reality show istovremeno, ako pitas moju mamu.🙂

  5. #5 od strane Marko - Buki blog februar 9, 2011 - 7:30 pm

    Drago mi je da vam se svidja ideja … ovo je tek pocetak serijala…Sto se nasih reklama tice Nektar je zakon, a od ovih sve su dobre na neki svoj nacin..pogledao sam 30 reklama dok nisam izabrao 5,6🙂

  6. #6 od strane cakulanje februar 9, 2011 - 11:39 pm

    Evo i mog priloga🙂, iako ga niko nije tražio
    Šta mogu kad volim da se igram🙂

    • #7 od strane Marko - Buki blog februar 10, 2011 - 1:35 am

      Ekstra je reklama bas je duhovito sarmantna🙂

  7. #8 od strane Marko - Buki blog februar 10, 2011 - 1:33 am

    Samo ti predlazi imas moj blagoslov🙂

  1. Tweets that mention Tuto Reklama! vol.1 « Buki Blog -- Topsy.com
  2. Tuto Reklama! vol.1 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

