Eeee dobri stari crtani u 7 i 15! vol 3

Kao što verovatno pretpostavljate ovaj čovek što piše ove reči voli da pravi serijale…Tako da nastavljamo sa trećim delom crtaća koji su nam sve značili kad smo bili mali🙂

I još  jedanput hvala svima koji su doprineli ili svojim linkovima ili komentarima da se baš ovi crtaći koji su  ispodnađu u ovom članku!

Bambi

Slončić Ćiro-1 deo

Slončić Ćiro-2 deo

Sport Bili – Kineska zagonetka 1 deo

Sport Bili – Kineska zagonetka 2 deo

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane srebrnastopaperje januar 31, 2011 - 2:39 am

    Podetinjiću sa velikim osmehom na licu.
    : ))))

    • #2 od strane Marko - Buki blog januar 31, 2011 - 2:47 am

      Pogledaj samo crtace koje sam stavio i svoje komentare iz Vol 2. videces da sam odrzao obecanje stavio sam tvoj link i jos Ciru🙂

      • #3 od strane srebrnastopaperje januar 31, 2011 - 2:48 am

        Videla sam odmah 😀 i Bambija i Ciru : )

    • #4 od strane cakulanje januar 31, 2011 - 2:49 am

      Hajde Paperje, daj i ti neki😀
      Tako, Marko?

      • #5 od strane srebrnastopaperje januar 31, 2011 - 2:51 am

        Dala sam Ciru i Bambija, sad cu samo da nadjem komada dva : )

  2. #6 od strane cakulanje januar 31, 2011 - 2:44 am

    Marko, pa gde sam ja bila?!? Ćurka🙄 E, mora se tu naći i moja Maja😆

    • #7 od strane Marko - Buki blog januar 31, 2011 - 2:48 am

      hahahhaa eto tu si sada🙂 vol.3 je pocetak nadam se dugacke voznje koja ce imati videcemo koliko serijala:)

  3. #8 od strane srebrnastopaperje januar 31, 2011 - 2:50 am

    Pcelica Majaaaaa : )))), sad sam se setila….

  4. #9 od strane Marko - Buki blog januar 31, 2011 - 2:58 am

    Blago li se meni …pa ja vise necu morati da pisem blogove :))) jos da ovu stranicu proglasimo igraonicom za decu i da pocnemo da naplacujemo 80eura po satu hehe:)

  5. #10 od strane cakulanje januar 31, 2011 - 3:00 am

    Evo još jednog:)) Laku nooć svima😀

    • #11 od strane Marko - Buki blog januar 31, 2011 - 3:05 am

      Hvala :))) Ovo nije ono sinak ovo ti nikad nece poleteti:)
      laku noc

  6. #12 od strane srebrnastopaperje januar 31, 2011 - 3:17 am

    Sofronije favorit : ))))

  7. #13 od strane srebrnastopaperje januar 31, 2011 - 3:18 am


    Snoopy

    a zatim Petar Pan🙂

  8. #14 od strane Marko - Buki blog januar 31, 2011 - 2:41 pm

    Ce da bude i Snupi i Sofronije :)))
    Moj omiljeni je Draguljce …pogotovu onaj njegov zarazan smeh…i zacetak sad vec modernog termina hejtovanje🙂

  9. #15 od strane dudaelixir januar 31, 2011 - 8:29 pm

    Kada sam ja bila mala, nije bilo crtanih. Oni su došli tek kasnije. Mi smo te-ve kupili negde 60. godina prošlog veka, kada sam ja imala 7 godina. Onda ti je sve jasno.
    Sećam se ovih crtanih jer su ih moja deca gledala kada su bile male. Meni je najlepši bio crtani Knjiga o džungli. Fantastični glasovi i predivan crtani.🙂

  10. #16 od strane Marko - Buki blog januar 31, 2011 - 9:12 pm

    Iskreno taj crtani trazim da skinem , zamolila me jedna drugarica da ga nadjem za njenog sina🙂 Taj crtani je stvarno neprevazidjen!

  11. #17 od strane Branko Baćović februar 1, 2011 - 11:37 am

    E ja kada sam bio mali su bili baš ovi crtani :))))))))))))) Sećam se da me je deda vodio u Vuk Karadžić bioskop i da smo gledali Kapetana Kuku :)))))))))))))))))

    • #18 od strane Marko - Buki blog februar 1, 2011 - 1:21 pm

      Mene ne znam ko je vodio ali sam isto gledao Kuku i Carobnu sumu u Vuku:)

  12. #19 od strane Internet Zanatlija februar 1, 2011 - 2:27 pm

    Divno🙂

  1. Tweets that mention Eeee dobri stari crtani 7 i 15! vol 3 « Buki Blog -- Topsy.com
  2. Eeee dobri stari crtani u 7 i 15! vol 3 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

