Lupus in fabula vol.3

Evo nas ponovo na izrekama muzdrih ljudi ili ti trenutcima inspiracije poznatih ili nepoznatih ljudi. Posle nekog vremena nastavljamo sa ovim serijalom gde nas  više autora percipira u izboru izreki.

Pa da krenemo:

  • Medju prijateljima treba voleti ne samo one koje žaloste vaše nesreće, nego i one koji nam ne zavide na sreći. Sokrat
  • Oboje je zlo. I svima verovati, i nikome.  Narodna poslovica
  • Izdržati, to je temelj vrline. Onore de Balzak
  • Mržnja je osveta kukavice zbog pretrpljenog straha. Džordž Bernard Šo
  • Kaži mi ko ti je prijatelj, pa će on meni reći ko si ti. Avercenko
  • Ko mnogo zbori, ili mnogo zna ili mnogo laže. Narodna poslovica
  • Budite zahvalni na savetima a ne na pohvalama. La Fonten
  • Bogatstvo menja ćud, retko nabolje. Narodna poslovica

Marko Burazor

Buki blog

, , , ,

  1. #1 od strane srebrnastopaperje januar 25, 2011 - 4:00 am

    Ljudi su gusto posejani, ali retko niču. narodna
    Čovek je čoveku vuk. latinska

  2. #2 od strane marko burazor januar 25, 2011 - 4:06 am

    najdraže su mi narodne poslovice🙂
    Na ovom blogu ćeš svašta videti od Filmova koji su bila osnovna ideja vodilja za blog, do retke muzike za slušanje download, zaboravljenih priča, Umetnosti, o knjigama, fotografije , evo izreka …:)

  3. #3 od strane srebrnastopaperje januar 25, 2011 - 4:11 am

    Onda cu cesto navracati ovde…

  4. #4 od strane marko burazor januar 25, 2011 - 4:17 am

    🙂
    Koncept je da se keira mesto koje ce predstavljati neku vrstu hrane za glavu, jer u ovim vremenima u kojima zivimo , mislim da nam je to preko potrebno… Tako sam se npr. setio crtanih filmova koje je vecina nas gledala kad smo bili klinci sa originalnom sinhronizacijom Djuze Stoijljkovica , Nade Blam …pa je nastao clanak Eee dobri stari crtani filmovi u 7 i 15… prelistaj valjda ce biti nesto sto ce biti po ukusu🙂

  5. #5 od strane dudaelixir januar 25, 2011 - 10:46 am

    Marko, sve su odlične. Ja, svakodnvno koristim narodne izreke, pa me ćerke već zeke zbog njih. Kažu: gde si ih samo sve pokupila!🙂 Pa, sa svojih 57,5 godina, mogla sam ih pokupiti, moraš priznati!🙂

  6. #6 od strane marko burazor januar 25, 2011 - 1:59 pm

    Ako covek nije pokupio neke izreke do sada , sad ima jedno od mnogih mesta gde moze da ih pokupi🙂

  7. #7 od strane Goga januar 25, 2011 - 5:07 pm

    Jako dobra akcija da se napravi zbirka mudrosti.🙂 Jedna od mojih omiljenih izreka o bogatstvu i siromaštvu glasi:

    Nikad nisam bio siromašan, ali sam bio bez novca.
    Biti bez novaca je prolazno stanje: biti siromašan je stanje duha.

    ~Mike Todd

    • #8 od strane Marko - Buki blog januar 25, 2011 - 9:17 pm

      To mi je stvarno dobra izreka , nisam znao od koga je ..ja sam je znao u verziji…Sirmoastvo nije materijalno stanje vec stanje duha…🙂

  8. #9 od strane srebrnastopaperje januar 25, 2011 - 5:15 pm

    „Bio sam jednom nesrećan što nemam cipela, onda prolazeci pored džamije u Damasku,
    videh čoveka koji nema noge.“

    Prethodni komentar me podsetio na ovu pouku davno pročitanu
    u jednoj od knjiga Miroslava Mike Antića. Mislim da je on citirao nekoga, ali ne mogu sad da se setim koga.

    • #10 od strane Marko - Buki blog januar 25, 2011 - 9:18 pm

      Ta izreka nam porucuje da kad mislimo da nam nesto fali da uvek ima neceg gore..

  9. #11 od strane cakulanje januar 26, 2011 - 5:36 am

    A ja volim ovu:
    „Nauka je organizovano znanje. Znanje je organizovan život. ( I. Kant )

    A i jednu izreku svetog Save, pošto sam trenutno njime okupirana:
    „Jer ako čovek i sav svet steče, a dušu izgubi, kakva je korist!“

    Pozdravi svima😀

    • #12 od strane Marko - Buki blog januar 26, 2011 - 5:47 am

      Ova druga od Svetog Save pogadja u srz:) onoga sto bi trebalo da bude i kako da se ponasamo…i poenta zivota je u sitnicama i malim stvarima koje nas nacine srecnim🙂

  10. #13 od strane sarah februar 13, 2011 - 8:12 pm

    Meni se dopada Sokratova i ova od Sv. Save izreka.
    cesto koristim u zivotu, kao i u mojim tekstovima.
    volim da ih citam i belezim .
    veliki pozdrav

  11. #14 od strane Marko - Buki blog februar 13, 2011 - 8:40 pm

    Eto koristi i od ovih mojih clanaka:)

  1. Lupus in fabula vol.3 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

