Wonderland vol.6

Evo nas kod šestog dela serijala Wonderland, koji se bavi interesantim građevinama uglavnom iz belog sveta ređe kod nas, mada kad se pogleda stepen ludosti nekih građevina, čovek bi pomislio da ih je Srbin gradio.

Kao i u prethodnim člancima ovog serijala, fokus je na slici ne na rečima.

Uživajte!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane Internet i Marketing januar 20, 2011 - 8:17 pm

    Super! A gde se nalazi ona jagodica? Moja pretpostavka je u nekoj od Skandinavskih zemalja, ali nisam sigurna.

  2. #2 od strane marko burazor januar 20, 2011 - 8:49 pm

    Mislim da je neki mali gradic u Americi, zaboravio sam kako se zove 😦

    • #3 od strane Internet i Marketing januar 20, 2011 - 9:08 pm

      Opusteno, pitala sam Googleta (ko nema u vugla, ima u Gugla – zato sam ja pasionirani Googler :)). To je zapravo poslasticarnica u Greenville-u u Severnoj Karolini.🙂
      A bas sam bila ubeđena da je tamo negde u Švedskoj.

  3. #4 od strane marko burazor januar 20, 2011 - 9:20 pm

    Eto dodjosmo do odgovora🙂

  4. #5 od strane Internet Zanatlija januar 21, 2011 - 11:54 am

    Bas kao da je Srbin radio😀

  5. #6 od strane marko burazor januar 21, 2011 - 2:21 pm

    Pa to, nama ne manjka ludosti🙂

  6. #7 od strane dudaelixir januar 22, 2011 - 4:28 pm

    Zaista sam frapirana svim gradjevinama! Da li ljudska mašta ima granica? Jok, jok! Vidi se po delima!
    Baš ti hvala!🙂

  7. #8 od strane marko burazor januar 22, 2011 - 5:20 pm

    Ima materijala za jos clanaka, ovo je tek 6 deo🙂

  1. Wonderland vol.6 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

