Spotovi koji su nas budili..

Pre nekog vremena krenuo sam sa serijalom o crtaćima koji su nas budili i koje smo gledali pre Dnevnika u pola osam  kad smo bili mali, ali sam danas spontano došao na ideju da posvetim malo mesta na ovom blogu i spotovima koji su išli pre ctanog filma u jutarnjem programu  i koji su nas  na neki svoj način razbuđivali  kako bi na miru odgledali taj nama dugo iščekivani crtani film (spot je ok ali crtani je glavni da se zna :)), posle kojeg je ipak moralo da se ide u školu.

Za dobre stare crtane filmove koje objavljujem u članku Eeee stari dobri crtani u 7i 15 sam saznao da ralog što se više ne emituju.    Arhiva je uništena tokom bombardovanja 1999, tako da ono što vidite na ovom blogu treba zahvaliti svima onima koji su podelili  svoje snimljene kopije sa nama putem youtube-a, daily motion-a i ostalih platformi za deljenje.Hvala vam u ime svih nas!!!

Ajmo sada da se setimo spotova koji su puštani kad smo se nekad spremali za školu.

Dave Stewart & Candy Dulfer – Lily was here

Oliver Mandić – Odlazim, a volim te

Zuccherro & Paul Young – Senza una Donna

Anna Oxa – Donna con te

Los Lobos – La bamba

Kaoma – Lambada

Antonio Banderas & Los Lobos – Cancion del Mariachi – ova spot je počeo da se vrti sredinom devedesetih dok su prethodni bilo početkom devedesetih.

Ben E. King – Stand by me

Louis Armstrong – What a Wonderful World

The Platters – Only you

Bobby McFerrin – Don’t worry be happy

Chriss Isaak – Wicked game

Harry Belafonte – Banana boat song

Gipsy Kings – Baila me

Azucar Moreno – Bandito

Uf, jedva se setih ovoliko pesama , ako sam neku izostavio pisite u komentaru🙂

Uzdravlje!

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane dudaelixir januar 17, 2011 - 4:26 pm

    Ih Marko, dovoljno je i ovo čega si se setio. Sve su predivne i uglavnom, meni, poznate. E, to bombardovanje, šta nam je sve uništilo. Možda i saznamo, jednog dana. No, sećanja na sve lepo, ostaju a ima i traga, sva sreća. Hvala ti na trudu!🙂

  2. #2 od strane marko burazor januar 17, 2011 - 8:38 pm

    Nema na cemu! Uvek tezim da clanci budu neka vrsta pozitivnog iznenadjenja tako da stalno bude nesto zanimljivo na sajtu🙂

  3. #3 od strane sarah januar 17, 2011 - 9:04 pm

    sve skoro poznajem ali prva je ubedljivo moj favorit i to sve zbog Candy i njenog saksofona😀
    odlicno

  4. #4 od strane marko burazor januar 17, 2011 - 10:27 pm

    i moj je favorit ta pesma.. uvek sam se nadao da ce tog jutra da bude ta pesme pre nego sto bude crtani film🙂

  5. #5 od strane tangolina mart 21, 2013 - 9:23 pm

    Hvala i za crtaće i za ovo podsećanje🙂

    • #6 od strane Marko Burazor mart 23, 2013 - 2:56 am

      sa zadovoljstvom🙂

Ostavite odgovor

