Conviction

Za sve one stvarne pasionirane ljubitelje filma, samo saznanje da u filmu glume Hilari  Svonk (dvostruka Oskarovka) i Sem Rokvel je dovoljno informacija da se odluče da odgledaju ovaj film.

Oduvek sam voleo da gledam filmove koji su po istinitom događaju, taj slučaj je i sa ovim filmom.

Conviction predstavlja film pun jakih emocija koji u centar ističe snažnu ljubav između brata i sestre koju ne može apsolutno ništa da prekine.

Radnja filma prati dvoje navedenih glumaca koji u filmu igraju brata i sestru koji i nisu imali Bog zna kakvo detinjstvo, ali su imali jaku povezanost iako su bili razdvajani po hraniteljskim porodicama nebrojano puta. Ključni događaj u njihovim životima predstavlja bratovo hapšenje i osuda na doživotnu robiju, gde svi veruju da je on ubica sem njegove sestre. Ona od momenta njegove osude kreće u borbu da brata oslobodi pa makar joj to bilo poslednje i odlučna je da istraje u tome bez obzira koje posledice njen privatni život trpi. Upisuje pravni fakultet kako bi uspela da pronađe način da brata izvuče iz zatvora. Vreme je prolazilo, a borba ni malo laka nije bila pred njom.

Kao i uvek za ostatak filma, moraćete da odgledate isti🙂

Jaka preporuka za ovaj film!

Marko Burazor

Buki blog

, , , ,

  1. #1 od strane dudaelixir januar 9, 2011 - 6:32 pm

    Marko, da nisi posetio ti mene, ne bih ni znala da postojiš. Drago mi je što sam „nabasala“ na tebe, tim pre što sam veliki filmofil. Hvala ti na opisu ovog filma i zaista si me zaintrigirao.

    Koristim priliku da ti kažem da sam sinoć pogledala film u bioskopu u Novom Sadu, novootvorena Arenacineplex, TRON, u 3D, koji me je oduševio. Film je SF ali je uradjen fenomenalno. Od specijalnih efekata do zvuka. Tresla su nam se sedišta a utisak je bio fantastičan, kao da si i sam akter filma. Eto, preporučujem ga, ako ga već nisi pogledao!

    Sledeći film, koji obavezno gledam, biće AVATAR, koji je takodje u 3D. I taj film je fantastično uradjen sa divnom porukom: LJUBAV I NE BUDI HALAV U ŽIVOTU, PUSTI DRUGE DA ŽIVE. Bar sam ga ja tako doživela!

    Hvala ti na poseti!🙂

  2. #2 od strane marko burazor januar 10, 2011 - 11:10 am

    Hvala ti na lepim recima..:) Avatara sam odgledao u 3D, dok Trona nisam stigao…moguce da ce skociti na listi koji film pre da odgledam…:) Koncept ovog bloga je da bude drugaciji od drugih i da bude mesto gde cemo svi zajedno uzivati i imati mesto gde mozemo da pobegnemo od svakodnevice!!

  3. #3 od strane Internet Zanatlija januar 13, 2011 - 2:37 pm

    Film zaista deluje interesantno.

  4. #4 od strane marko burazor januar 13, 2011 - 4:42 pm

    Dobar je film, pogotovu sto je zasnovan na istinitom dogadjaju

Ostavite odgovor

