Fotolandia vol.2

Fotolandia se pokazala kao veoma posećen članak i kao takav naravno da zaslužuje nastavak. Verovatno ste primetili da moja malenkost volim da pravi serijale od članaka i da ima ono vol.1,2,3  to mi je ostalo još od devedestih i kupovine kaseta pa kad se kupuju greatest hits neke grupe uvek obavezno ima vol.1 i vol.2 ..🙂 Težim da sačuvam prave vrednosti hehe.

Ove slike su mi stvarno zanimljive, nadam se da su i vama. Slobodno prokomentarišite svaki članak jer stvarno bih voleo da čujem što više mišeljnja, predloga i sugestija!

Ajmo da pustimo slideshow sa slikama!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Uživajte🙂

Srećni novogodišnji praznici!!!!!!!!!!

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane agroekonomija novembar 25, 2011 - 8:06 pm

    Ideja slike sa jabukom mi je najbolja.

    • #2 od strane Marko - Buki blog novembar 25, 2011 - 8:21 pm

      i meni se ekstra svidela:)

  2. #3 od strane Jasmina mart 4, 2012 - 10:41 pm

    Super slike🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog mart 5, 2012 - 4:02 pm

      hvalaaa🙂

Ostavite odgovor

