Wonderland vol.4

Posle trećeg dela uglavnom ide četvrti, tako da dragi moji nasavljamo sa serijalom Wonderland o arhitektonskim čudima koja se mogu uglavnom videti u belom svetu!!!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Uzdravlje

Marko Burazor – Buki blog

, , , ,

  1. #1 od strane Sallex decembar 6, 2010 - 11:29 pm

    Super slike ponovo! Aaa, pa ja sam odavno učlanjen u fb grupu, a i imam sopstveni blog tako da si mi i tamo umemorisan. Pratim sve redovno🙂

    • #2 od strane marko burazor decembar 7, 2010 - 1:19 am

      pogledao sam ti blog , ekstra je …tako da nisi jedini koji prati hehe :))

      Slobdno daj neke sugestije ili neke predloge rado cu cuti i usvojiti🙂

Ostavite odgovor

