Farewell to Cheyenne

Evo počinjemo i sa muzikom kao novom kategorijom na ovom blogu, nadam se da će vremenom da bude sve više i više kategorija.

Što se tiče muzike svako ima svoj ukus i koja muzika mu više leži. Moje orkuženje zna da sam ja svaštoslušač i da muziku slušam po kvalitetu, a ne po žanru. Tako da kad neko uzme neki moj mix koji slušam desiće mu se šok u svakom mogućem pogledu , a to je da posle Metalike ide Čajkovski, a posle njega Toma Zdravković  tako da dalje ne moram ništa više da objašnjavam.

U ovom tekstu ću navesti neke od kompozicija koje ste svi sigurno negde čuli, znate ih pak iz detinjstva ali ne znate ko izvodi ili pak  nemate ih na svom disku.

Dave Brubeck
Take five


Ovu kompoziciju verovatno svi znate, iz raznih špica iz kulture ili pak filmova. Napisao ju je  jedan od legendarnih jazz kompozitora 20-og veka Dave Brubeck.

http://db.tt/0mTxKuU
Jesus Gonzales Rubio
Mexican Hat Dance


Kompoziciju  koju znamo iz skoro svakog crtaća sa brzim Gonzalesom iliti pak iz nekog filma gde je Meksiko na neki način pomenut. Ovo je meksikanska nacionalna kompozicija koju je profesor muzike Gozales Rubio napisao u 19-om veku.

http://db.tt/RYUTkxx
Max Bruch
I’m a doun for  lack O’Johnie


Svoju slavu ova kompozicija je najviše dostigla kroz izvođenje Vanesse Mae. Mi je  znamo najviše iz raznoraznih špica i uvodne numere za nekada BK televizije.

http://db.tt/NPOWoau
Sting
Saint Agnes and the burning train


Svako je bar jedanput čuo za ovaj instumental, ali malo ljudi zna da je ovakav instrumental komponovao baš Gordon Sumner poznatiji kao  Sting .

http://db.tt/TQjVd38
Gioachino Rossini
La gazza ladra


Kad čujete ovu kompoziciju, sigurno ćete znati gde ste čuli. Moram priznati sticajem okolnosti je i delo definitivno  mog omiljenog kompozitora  ako bih morao  da izdvojim jednog . Poslušajte i uživajte.

http://db.tt/RFRcQLU
Ennio Morricone
Farewell  to Cheyenne


Kompozicija koju sam dugo , dugo tražio. Naslovna numera nekada  7 TV dana emisije. Sve sam pretražio na google-u kako bih našao tu melodiju, kad se ono ispostavilo da mi je sve vreme bila ispred nosa!

Kao veliki obožavatelj  Ennia Morricone-a i njegove filmske muzike , na kompjuteru sam imao skoro celu njegovu diskografiju, ali par numera sam stalno mimoilazio i to iz filma koji sam gledao bar 10 puta (Once upon a time in the west) i kad sam video da je ta numera baš iz tog filma bio sam u čudu. Pa poslušajte.

http://db.tt/9b1zZTI

Marko Burazor

, , , , , , , , ,

  1. #1 od strane Lugar januar 26, 2011 - 2:54 pm

    Odlično pisnije. I sam spadam u kategoriju ljudi kojima je teško pitanje „Šta slušaš“. Ali, uživam u svemu što slušam. „Od Silvane do Nirvane“. Mada navedene i ne slušam🙂. Za pohvaliti je način na koji si iskoristio blagorodnosti medija. Čejena i ja volim, Sting zvuči baš Stingovski, Gonzalesa sam mislim čuo i u ovoj verziji… Osvrnuo bih se na Brubeka. Kompozicija je iz 60 i neke (Take Five). Jedno vreme sam na Tubetu sakupljao sve varijante u potrazi za snimkom koji je načinjen na jazz festivalu u Montreaux-u. Star je otprilike desetak godina. Sviraju sve starine od preko 70 i nešto godina, tako lagano i opušteno sa nekom zadivljujućom ležernošću i lepo se vidi da se savršeno međusobno kapiraju. Neobično je bilo to što su u jednoj solo deonici koju izvodi klarinet koristili jeku (kao efekat). Nažalost nisam našao pomenuti snimak.

  2. #2 od strane Marko - Buki blog januar 26, 2011 - 3:16 pm

    Kad pomenu Montreaux, bio sam u tom gradicu pre 2 gdoine kad sam isao da posetim kuma u Lozani…i poklonio sam se cuvenoj bisti tj statui Fredie Merkjuria koja stvarno mocno izgleda.. cuo sam da tamo ima jazz festival..i garadic stvarno odise nekom smirujucom pozitivnoscu..Ono sto je interesantno …mnogi poznati pisci , glumci su bas u Montreax dosli da provedu poslednje godine zivota…madju najpoznatijima su Fredie i Charlie Chaplin…Stvarno ne znam koja je magija tog mesta ali zvuci interesantno🙂

Ostavite odgovor

