Blogersko druženje #1

E pa dragi moji posle prvog druženja sa Nenadom koje se dogodilo kod mene na Crvenom Krstu u kafiću Skver (hehe mojoj nezvaničnoj kancelariji) desilo se i drugo druženje , ali sad nas je bilo troje. Tako da ćemo ovo druženje u proširenom sastavu okarakterisati kao prvo Blogersko druženje. Pitate se ko je bio treći. Odgovor na vaše pitanje je blogerka Labilna.

Dan je bio fenomenalan,  jest da su nam se vremena dolaska na zakazanu lokaciju razlikovala, u prevodu ja sam kasnio (moram da opravdam nadimak koji mi je dala najbolja drugarica , taj nadimak je mlada – jer mi treba da se spremim ko mladoj). Našli smo se u nekom restoranu na Starom Sajmištu naravno Nenad nas je prethodno usmerio da i ja i Labilna promašimo i odemo do restorana Ušće , al nećemo mu zameriti grrrr :). Dođoh na dogovorenu lokaciju, tu Nenad sedi i ispija kaficu ,osećaj kao da nisam video nekog sa kim sam odrastao duuugo i jedva čekam da se ispričamo. Btw. ova blogerska poznanstva su fenomenalna, stvarno sjajna… Tu si sa ljudima sa kojima se kapiraš prvo preko tekstova, kad ih upoznaš uživo onda osetiš da su ti mnogooo bliži, jer kao da ste proživeli toliko zajedničkih iskustava. Sjajno. Pošto smo Nenad i ja zadenuli priču , o raznoraznim temama, uz izlive nekontrolisanog smeha. Eto je dolazi sa posla kraljica pozitivnog pogleda na svet , svima poznata Labilna (naravno da joj je to umetničko ime zove se inače Violeta). I ona je omašila mesto koje nam je Nenad pronašao, samo što je ona morala peške da se vraća za razliku od mene koji sam kao bi iole motorizovan. Kad je ona došla , posle početnog upoznavanja i ispitivanja snaga, dizna se otvara i svoj šmek koji valjda prenosimo na Blog počinje da dolazi do izražaja i u stvarnosti. Inspiracija se samo umnožava , smeh takođe, a vreme počinje da leti, da svakodnevne obaveze ne postoje verovatno bi nas izbacivali napolje…

Da je ovo blogersko druženje pravi potez , današnji dan je pokazao i nadam se da će nas biti nadalje u većem broju. Jeste ponekad kul biti onako iza svoje maske i komunicirati po sadržaju, ali lična komunikacija ponekad nema cenu. Svoju masku sam danas skinuo i stavio svoju sliku, glavom i bradom (dok mi ne dosadi i stavim opet neku manekenku iz članka)… ko zna ako neko od dama pomisli da sam hot, hehe hvala unapred. Zezam se naravno.

Sve u svemu sjajno iskustvo i ponoviće se ! Ko je zainteresovan , dobro je došao za Blogersko druženje #2 (znate da ja volim serijale), ko nije i on je dobrodošao.

Vozdra

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane Nenad77 april 6, 2012 - 8:10 am

    Ma ko ne zna šta je pravo blogersko druženje, zaista ne zna koliko propušta. Čovek nije samo tastatura,niti puko slovo na blogu. Čovek je nešto mnogo više, i treba ga upoznati.Ovo virtuelno poznanstvo se izgleda pretvorilo u pravo prijateljstvo,i drago mi je baš zbog toga! ;)

    Proveo sam se zaista super,a kao što Marko reče,biće toga još,siguran sam ;)

    • #2 od strane Marko - Buki blog april 6, 2012 - 9:06 am

      Bice vala … promenicemo i ambijent :) ono sto sam vam rekao za stolom :) sac, rostilj , priroda :)

      • #3 od strane Nenad77 april 6, 2012 - 10:02 am

        Bože zdravlja,uvek za ;)

  2. #4 od strane tanjatg april 6, 2012 - 10:57 am

    Šta ti to znači: bio sam koliko toliko motorizovan? Došao skejtom?

    • #5 od strane Marko - Buki blog april 6, 2012 - 11:37 am

      hahah ne dosao razdrndanim puntom :)

  3. #6 od strane LaBiLnA april 6, 2012 - 12:39 pm

    E vidiš, sada se javljam sa posla, ušla sam na keca… Sinoć… ka-ta-stro-fa …47 minuta beše??? I pri tom bez komentara :(

    • #7 od strane Marko - Buki blog april 6, 2012 - 6:11 pm

      hehehe vidim najzad si provalila kako da me pratis :) hehe jel lep osecaj :)

  4. #8 od strane LaBiLnA april 6, 2012 - 7:11 pm

    Ti si meni izgleda bacio čini na lap top. A trebao si Nenadu :))) Ako mi i sada zabaguje komp kao sinoć, ubiću se :(

    • #9 od strane Marko - Buki blog april 6, 2012 - 10:26 pm

      hahahah za sve sam kriv ja i moje trandze :) sinoc je Obrenovcanin bio na redu , sad sam izgleda ja :)

      • #10 od strane LaBiLnA april 6, 2012 - 10:30 pm

        Haaaaaa, sad sam provalila da mogu ovde da ti odgovaram, inače bi me zakucao na još 47 min :P Jesi video kako sam lepa, zgodna i namunjena, tamo kod Nenada? Hit! :) Ti se nisi baš pretrgao :D :D :D Sram te bilo! :)

      • #11 od strane Marko - Buki blog april 6, 2012 - 10:35 pm

        hahah ja sam bio zauzet tandzama da obratim paznju na tvoje zanosne obline :)

      • #12 od strane LaBiLnA april 6, 2012 - 10:38 pm

        Znam! :) :) :)

      • #13 od strane LaBiLnA april 6, 2012 - 10:31 pm

        Pročita li ti mog jubilarnog “stojka” ???

      • #14 od strane Marko - Buki blog april 6, 2012 - 10:35 pm

        idem , sad :) stvarno sam dzukela :)

      • #15 od strane LaBiLnA april 6, 2012 - 10:38 pm

        Av, av! :)

  5. #16 od strane Lugar april 6, 2012 - 7:36 pm

    Biće dana za megdana. :)

    • #17 od strane Marko - Buki blog april 6, 2012 - 10:26 pm

      Ajd pa da se okupimo pa da cefimo ko ljudi uz domacu rakicu i specijalitete iz furune :)

  6. #18 od strane dudaelixir april 6, 2012 - 9:29 pm

    Marko, ja volim što si “skinuo” masku. Uostalom, znaš da kod mene nikada maski nije ni bilo. Ja jako volim da upoznajem Blogere. Upoznala sam Crnu perlu, Drvenu advokaticu (koja mi je otvorila blog), Charoliju, Zmajčeka, Makaronu (koja mi je i privatno prijateljica), Sanju Kokicu (i njenog Mangupa).
    Eto, iskreno se nadam da ću, jednog dana, upoznati i vas troje, fantastičnu družinu za za’ebanciju.
    Strašno volim da se smejem (blizanac), ali to činim sve redje. Hajde, organizujte se pa dodjite do NS, ja sam plavuša, pa ću vas navoditi!!! :)

    • #19 od strane Marko - Buki blog april 6, 2012 - 10:34 pm

      Bas smo pricali o tebi …i da bi dosli zbog tebe da se vidimo :) da se strpamo u jedan auto i da dodjemo nije na kraj sveta , samo 78 km :) tako da cemo se nesto organizovati pa da odemo na Recno ostrvo :) kako se bese zove Dunavac? gde je kafana, tu Marko sve zna..

      p.s nisam ja stavljao masku zbog maske , nego nisam fotogenican :)

  7. #20 od strane Plava Baklava april 7, 2012 - 5:02 am

    Sjajno!!! :-) Eeeee, pa da vam ta druženja traju u sve većem broju :-).

    • #21 od strane Marko - Buki blog april 7, 2012 - 3:55 pm

      pa da nam se prizdruzis :)

  8. #23 od strane dudaelixir april 7, 2012 - 11:45 am

    Marko, ti si mlad a mladi su uvek lepi i fotogenični. Moje fotke iz mladosti su sve lepe, a sada, sva otromboljena, ma, nije ni bitno.

    E, to rečno ostrvo se zove Ribarsko ostrvo ili Ribarac. Nisam tamo bila godinama, pravo da ti kažem, ali, može i Štrnd, mada i u samom centru ima divnih lokala. U ulici Laze Telečkog, Mite Ružića, uzane uličice a kafić do kafića. Svi uredjeni onako, Vojvodjanski. Za mlade naravno, tamo ja ne zalazim, sem, kada biste vi došli, rado bih vas provela i popili bismo šta god želite.

    Požurite samo, početkom juna postajem baka, pa onda baš i neću moći.

    Željno vas očekujem! :)

    • #24 od strane Marko - Buki blog april 7, 2012 - 3:55 pm

      cu da pokrenem blogere da dodjemo sto pre :) najverovatnije u maju :) da Ribarac nije Dunavac… bio sam tamo na nekom rucku na splavu :) gde su kafane , ja znam mesta :)

  9. #25 od strane dudaelixir april 8, 2012 - 3:51 pm

    Važi Marko, jedva čekam da se organizujete i dodjete! :)

  10. #26 od strane Violeta april 8, 2012 - 3:57 pm

    Kad organizujete blog karavan? :)

    • #27 od strane Marko - Buki blog april 8, 2012 - 4:12 pm

      pa moracu da kontaktiram jednog Obrenovcanina i jednu LAbilnu osobu pa da se dogovorimo :) ali stavljena si sad na spisak :)

  11. #28 od strane Provincijalac april 10, 2012 - 8:14 pm

    Coffee karavan! ;)

  12. #29 od strane Branko Baćović april 10, 2012 - 8:46 pm

    Haha… al si opisao kao izveštaj sa utakmice…
    Veoma napeto i novinarski ;)
    Ja sam već odavno bio zainteresovan za kaficu… samo me malo zeza geografska dužina i širina ;)

    • #30 od strane Marko - Buki blog april 10, 2012 - 11:25 pm

      ce da se poklopimo samo ako ima volje :) i vreme ce se poklopiti … stvarno je ekstra iskustvo , videces :) neces se pokajati hehe

  1. Blogersko druženje #1 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

