Merak online Rises

Dragi moji neki od vas  znaju  da moja malenkost uređuje još jedan svoj virtuelni mediji pored Buki bloga , to je sajt Merak online. Priča ide ovako. Jednostavno pre godinu i po dana sam preko googla (kao prodavca) gledao šta ima interesantno od slobodnih domena, i palo mi je na pamet da vidim da li ima Merak , kao Merak.com slobodan, ali taj domen je zaposela neka američka kompanija, svugde moraju da trpaju svoje prste hehe , ali postoji jedan veoma koristan alat u googletu, a to je suggestions, i kad je izbacio Merakonline.com, i pogodite ko je srecan kupac hehe

E to je bio lakši deo posla , teži je bio napraviti sajt. Naravno šta ja znam o pravljenju sajta, ali slučajno znam jednog postiplomca FON-a koji je kojim slučajem programer :) Sreća mi se osmehnulai  programer Sara Herman mi je pomogla da uđem u osnove ažuriranja sajtova, dok je glavni deo oko dizajna i prve verzije i sad druge verzije sajta njeno delo. I tako smo mi napravili prvu verziju sajta koja je bila u početku simpatična ali nije zadovoljavala moje neke kriterijume (nije bilo slidera, rotacije banera…) koje su samo osobama u horoskopu devica i svojstvene hehe

Na red je došao i rad na drugoj verziji sajta koji bi trebao da poprimi moderan izgleda sa moćnim funkcijama i tako smo La sajta (njen studio za dizajn) tj . Sara i ja lansirali i ovu verziju sajta koja je na naslovnoj strani ovog članka.

Moram priznati da dok god je bila ona starija verzija , kao da nisam imao neku volju da ažuriram sajt dok god nije lansiran ovaj novi. Kao poslasticu sam vam postavio na Merak-u šifre linija i stanica re za SMS-ove za Bus plus sistem, inače te šifre će biti od 15- og marta na stanicama.

Sadržina Meraka će da bude specifičan mix… šta reći nego Hedonističko – Servisni portal !!!

Klikom ispod na link možete da se učlanite na Facebook stranicu Meraka online, meni bi pričinili veliko zadovoljstvo :)

Facebook page – Merak Online

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane Berislav Blagojevic mart 3, 2012 - 11:09 am

    Pa neka ti je sa srecom (i merakom)!

    • #2 od strane Marko - Buki blog mart 3, 2012 - 11:12 am

      hvala :) dosta dugo sam radio da lansiram nesto sto ce biti modernije u smislu tehnickih aspekata …valjda sam uspeo :)

      • #3 od strane Berislav Blagojevic mart 3, 2012 - 12:38 pm

        meni izgleda jako dobro!

      • #4 od strane Marko - Buki blog mart 3, 2012 - 1:09 pm

        drago mi je zbog toga :)

  2. #5 od strane otkacena mart 3, 2012 - 11:39 am

    Super izgleda. Marko svaka cast i tebi i Sari.

    • #6 od strane Marko - Buki blog mart 3, 2012 - 11:45 am

      Hvala ti, mada se bio oduzila izrada nove verzije da i sad mi nesto uvek smeta na sajtu ali je podnosljivije nego pre :)

  3. #7 od strane Abby mart 3, 2012 - 1:49 pm

    “Liked”!! Can’t wait for the new site!!

    • #8 od strane Marko - Buki blog mart 3, 2012 - 3:19 pm

      i working at the moment on enabling English version :)

  4. #9 od strane Provincijalac mart 4, 2012 - 1:27 pm

    Lep sajt. Svaki trud se na kraju isplati. Samo napred.
    Drago mi je kad vidim da još uvek ima ljudi koji rade nesto, i koji se ne predaju.
    Uspeo si Buki, samim tim što nisi odustao. :)

    • #10 od strane Marko - Buki blog mart 4, 2012 - 2:01 pm

      hvala ti puno… mnogo mi znace tovje reci…jer dosta sam doziveo sa ovom krizom poteskoca jer ekonomisti prvi stradaju ma koliko to zvuci kao da bi trebali da se razbijamo od posla…jbg- nije tako, Buki blog i sad Merak su mi neka vrsta svetla na kraju tunela :)

  5. #11 od strane Nenad77 mart 5, 2012 - 6:02 pm

    Baš sam u meraku kad sam na MERAKU ;)

    • #12 od strane Marko - Buki blog mart 5, 2012 - 9:49 pm

      hvala ti , redizajnirao sam sajt sad ima totalno novi zigled :)

  1. Merak online Rises | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

