Muzika iz filma Groznica Subotnje Večeri!

Posle članka Muzika iz filma Roki, koji je izbio na prvo mesto članaka koji se konstantno čitaju , slušaju ili kako god… :) Dođoh na ideju da nastavim sa muzikom iz filmova koji su ostavili popriličan trag u tom segmentu u kinematografiji.

Pa da krenemo :)

Marko Burazor

Buki blog

, , , ,

  1. #1 od strane dudaelixir avgust 5, 2011 - 5:06 pm

    U ono vreme, kada se film prikazivao, bila je ludilo! Simpa je i danas! :)

    • #2 od strane Marko - Buki blog avgust 5, 2011 - 6:20 pm

      obozavam ovaj film Toni car, Jontrina neponovljiva uloga , a Bee Geess sta reci nego uff:)

  2. #3 od strane Lugar avgust 5, 2011 - 5:10 pm

    E, druže,
    Ovo ti je već BINGO! Kada je bilo ovo zezanje aktuelno, ja Travoltu nikako nisam vario. Tek kasnije mi je ova muzika ušla na uvce. Braća Bee GeeS su stvarno dobri. Al’ možda je to „Žal za mlados’ „. :) Isto je bilo i sa ABBA -om :) Slušao sam malo ortodoksniju muziku u tim vremenima, al’ sad mi milo kada čujem ovako nešto. Ipak to je obeležilo moju „najmladost“. Još jednom bravo!

    • #4 od strane Marko - Buki blog avgust 5, 2011 - 6:22 pm

      ja Bee Gees i ABBA-u obozavam…jednostavno kad nesto vredi zub vremena mu ne moze nista…i posle 30 i kusur godina ova muzika traje i trajace..
      Drago mi je da ti se svidelo, onda sve ovo sto radim ima vise smisla…Hvala :)

      • #5 od strane Lugar avgust 5, 2011 - 9:23 pm

        Saglasan. :)

  3. #6 od strane dudaelixir avgust 5, 2011 - 7:58 pm

    Ja sam bila klinka kada su se pojavili Bee Gees-i. Imala sam izlepljen orman njihovim posterima. Odlični su bili i onda i sada. To je muzika za sva vremena. :)

    • #7 od strane Lugar avgust 5, 2011 - 9:22 pm

      Jao Dudo, Dudo, pa i ja sam tada bio klinac. :)

  4. #8 od strane Crno ili belo avgust 5, 2011 - 11:33 pm

    Kad god se setim ovog filma obavezno se setim Cigančice iz mog odeljenja koja nije dolazila u školu, jer je gledala film više puta dnevno u bioskopu, a kad bi došla onda bi samo igrala. :)

    • #9 od strane Marko - Buki blog avgust 5, 2011 - 11:49 pm

      hehehe ekstra prica:) stvarno je inspirativan film :)

  5. #10 od strane Branko Baćović avgust 6, 2011 - 9:27 pm

    Ko tada nije igrao, neće nikada u životu! Zakon film ;) Kada se setim šimika i zvoncara… srce mi zaigra!

    • #11 od strane Marko - Buki blog avgust 7, 2011 - 12:20 am

      i taj bugi vugi stil :) leprsav :)

      • #12 od strane Lugar avgust 8, 2011 - 6:34 pm

        Ja bih to nazvao Disco muzikom :)

      • #13 od strane Marko - Buki blog avgust 8, 2011 - 7:14 pm

        jeste disco :) mada meni je sve to bugi vugi sa onim zvoncarama :)

  6. #14 od strane dudaelixir avgust 7, 2011 - 11:15 am

    Lugaru, izgleda smo ista generacija! Bila su divna, bezbrižna vremena! Lepili postere, slušali ploče, radio Luxemburg i nismo mislili na politiku! :)

    • #15 od strane Lugar avgust 8, 2011 - 6:33 pm

      Da, Dudo bila su to bezbrižna vremena. Posteri, ploče :) Radio Luxemburg nisam slušao, sve se nalazilo i stizalo do mene nekim kanalima. Kakva politika, mislili smo samo na lepe stvari. :)

  7. #16 od strane zelenavrata avgust 7, 2011 - 1:27 pm

    Ooooo muzika moje mladosti a Briljantin a? :D
    Oseca se retrogradni merkur (odjeci proslosti) i ovde :)
    Nemoj se mlatis sta je ako ne znas, ovo ja sama sa sobom pricam. :D

    • #17 od strane Marko - Buki blog avgust 7, 2011 - 5:32 pm

      hehe, bice i Briljantin verovatno…nemam pojma kod mene je spontnost najbitnija determinanta bloga, ali mislim da muzika iz ovog filma zasluzuje poseban clanak :) Briljantin sam gledao nekad u Pozoristu na Terazijama:) predstavu

  8. #18 od strane malabreskva avgust 7, 2011 - 2:16 pm

    Uh, meni je Travolta uvek bio faca!!

    • #19 od strane Marko - Buki blog avgust 7, 2011 - 5:32 pm

      Dzontra jeste faca i uvek ce biti , pogotovu u Groznici subotnje veceri :)

    • #20 od strane Lugar avgust 8, 2011 - 6:36 pm

      MalaBreskvo, a pamtiš li „Trivoltu“ u filmu „Keri“ ? :)

  9. #21 od strane Internet i Marketing avgust 8, 2011 - 5:28 pm

    Muzika je extra, iako nikad, što reče Lugar, nisam varila Travoltu. Al da ume da igra – to ume. Ako mogu, je li, želje – ja bih jedan članak samo sa muzikom iz Prljavog plesa! Na tom filmu i muzici sam odrasla. Generacija kojoj je prva ljubav bio Patrik Svejzi. :)

    • #22 od strane Marko - Buki blog avgust 8, 2011 - 6:06 pm

      Moze i bice, eto samo da se setim i dobra ideja …bas si me ekstra podsetila ..taj film zasluzuje ovakav clanak!!!:) Kod mene svi mozete da uticete na sadrzaj samo da napomenem :)

  10. #23 od strane Internet i Marketing avgust 8, 2011 - 6:13 pm

    Znamo, zato i izvoljevamo! :)

    • #24 od strane Marko - Buki blog avgust 8, 2011 - 7:08 pm

      pa izvoljevajte :)

  11. #25 od strane Lugar avgust 8, 2011 - 6:38 pm

    Ljudi, meni je „Trivolta“ najači u „Petparačkim pričama“.

    • #26 od strane Marko - Buki blog avgust 8, 2011 - 7:10 pm

      Koliko je taj film kultan tek sad vidim…Dzontri posto mu je kerijera otisla bila u bulu…taj film ga je digao iz pepela…snimijo je film za nekoliko desetina hiljada dolara…ali on i Semjuel L i sa frizurama koje imaju …hehe :) Podsetio si me i na muziku iz tog filma, koju sam svu skinuo na gitari kad sam mladji bio :) posebno Misirlou :) uf

  1. Muzika iz filma Groznica Subotnje Večeri! | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

