Retki momenti poznatih kroz istoriju vol.6

Evo nas kod već šestog dela serijala koji prati  neke zaturene slike poznatih faca kroz istoriju, možda bolje određenje bi bilo kad nisu bili nešto previše poznati. Odiseja, odiseja staza trnja ili staza orhideja počinje sada :) part 6!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

, , , , ,

  1. #1 od strane dudaelixir februar 12, 2011 - 9:12 pm

    Svaka ti čast! Kako si samo uspeo da ih sve iščačkaš? :)

    • #2 od strane Marko - Buki blog februar 13, 2011 - 5:08 pm

      Nije bio problem iscackati , nego setiti se kakav clanak napraviti:)

  2. #3 od strane srebrnastopaperje februar 12, 2011 - 11:37 pm

    Edit Pjaf : )
    i Odri Hepbern moja miljenica, najlepsa zena ikad. : )

    • #4 od strane Marko - Buki blog februar 13, 2011 - 5:09 pm

      Edit Pjaf po meni za slusanje, a Odri za gledanje :)

      • #5 od strane Lugar februar 14, 2011 - 4:26 pm

        Da!:)

      • #6 od strane Marko - Buki blog februar 14, 2011 - 10:08 pm

        Muskarci znaju zasto…hehe, a da nije reklama za pivo :)

  3. #7 od strane Internet i Marketing februar 13, 2011 - 7:09 am

    Srebrnasto paperje je sve rekla! Odri Hepbern je jedinstvena. Ja bih pored Odri pomenula i veličanstvenu Vivijen Li. Slušala sam da su govorili za nju da je najlepša glumica na svetu, a ona je samo želela da kažu da je najbolja. Nadam se da ćeš da je uključiš u jednu od svojih narednih kolumni. :)

    • #8 od strane Marko - Buki blog februar 13, 2011 - 5:10 pm

      Vivijen ce biti ukljucena sad :)

  4. #9 od strane sarah februar 13, 2011 - 12:17 pm

    Prelepe fotografije :D
    ako smem da dodam i ja sam za Vivien Li :D mozda je ipak uvrstis :)
    Sheron Tejt- je fantsticna kao i Odri… sve i svi iz tog vremena su posebni… da ne izdvajam vise ;-)

    • #10 od strane Marko - Buki blog februar 13, 2011 - 5:10 pm

      Evo sad cu da azuriram clanak i da dodam neke casual slike Vivijen Li:)

  5. #11 od strane Marko - Buki blog februar 13, 2011 - 5:14 pm

    Dodate Vivijen Li!!!!

  6. #12 od strane sarah februar 13, 2011 - 7:59 pm

    Hvala Marko predivna je Vivien:D
    wau, hvala na trudu !!

    • #13 od strane Marko - Buki blog februar 13, 2011 - 8:02 pm

      nema na cemu , uvek :) Moji najverniji Blog drugari moraju da imaju najbolju mogucu uslugu , uvek :)!!

      • #14 od strane Internet i Marketing februar 14, 2011 - 7:13 am

        Čudo si, stvarno! Hvala za Vivijen. Usluga besprekorna :)

  7. #15 od strane cakulanje februar 14, 2011 - 5:45 pm

    Vrlo je lepo od tebe što si se setio i Kristofera Riva, Supermena svih vremena, koji je to ostao i u poslednjim trenucima svoga života. Bravo, Marko! :D

    • #16 od strane Marko - Buki blog februar 14, 2011 - 10:10 pm

      Za mene je on jedini supermen, bez obzira koji se pojavili kasnije …
      Jedan moj drugar je jedanput stavio status : Ne mogu vise, kriptonit me ubija :) i mi Srbi imamo Supermena

Ostavite odgovor

